Jump to content

Tontitukselle tekijää, Vaasa?


Guest vuokko

Recommended Posts

Guest vuokko

Mahtaiskos joku Vaasan volkkarimiehistä uhrata vapaa-aikaansa korvausta vastaan ja pudottaisi meikäläisen volsun persustaa muutamalla sentillä tonttia kohti?

 

Mattamusta kaunotar saapui Kuusamon reissulta kotiin ja aivan selvästi huutaa kevyttä perän laskua....

Link to comment
Guest vuokko
Aika nihkeetä tuo auttaminen, jos et kuulu "porukkaan".

 

Juu ei kuuluta ei.

 

Mahtaa Vaasan volkkaripojilla olla vaan raha-asiat liian hyvällä mallilla, notta ei edes rahalla hommat kiinnosta. Toista se oli 90-luvulla, ei tarvinnu edes pyydellä.

Link to comment

Tai sit ei omaa vapaa-aikaa ole liikaa, vaikka rahaa sais. Se kuitenkin omat projektit seisoo ja siirtyy.

Monelle kuitenkin tullut perhettä, eikä enään vietetä tallissa aikaa kaikkea vapaa-aikaa.

Kyllä minäkin olin tallissa 90-luvulla vähintään 5 tuntia joka päivä.

Link to comment
Tai sit ei omaa vapaa-aikaa ole liikaa, vaikka rahaa sais. Se kuitenkin omat projektit seisoo ja siirtyy.

Monelle kuitenkin tullut perhettä, eikä enään vietetä tallissa aikaa kaikkea vapaa-aikaa.

Kyllä minäkin olin tallissa 90-luvulla vähintään 5 tuntia joka päivä.

 

Tuo on kyllä aikalailla totta, kevät tulee aikaisemin kuin uskookaan, mutta...

 

Jos autoon riittää 1 napsu perää alaspäin, niin minä voin yrittää auttaa, vaikka ei ookkaan ovaali :)

 

-petri-

Link to comment
Guest vuokko
Tai sit ei omaa vapaa-aikaa ole liikaa, vaikka rahaa sais. Se kuitenkin omat projektit seisoo ja siirtyy.

Monelle kuitenkin tullut perhettä, eikä enään vietetä tallissa aikaa kaikkea vapaa-aikaa.

Kyllä minäkin olin tallissa 90-luvulla vähintään 5 tuntia joka päivä.

Jep. En minäkään enää mäyräkoirapalkalla tee kavereille nettisivuja / korjaile tietokoneita. Sillä olin näin syksyllä auttajaa hakemassa, kun ajattelin että silloin voisi joltain aikaa löytyä, keväällähän nyt ei mitään toivoa...

 

 

Tosta kuvasta päätellen vois olla ovaali?

Juu, siinä on ovaalin takavalot. Myyjä kovasti puhelimessa sanoi notta ovat ne splitin pienet pyöreet. Ehkä omassa näössä vikaa kun ei ihan haetuilta näytä. Eipä juuri tarjontaa ollut niin nuo jäi.

 

Jos autoon riittää 1 napsu perää alaspäin, niin minä voin yrittää auttaa, vaikka ei ookkaan ovaali :)

 

-petri-

Iso kiitos avun tarjoamisesta! Arvaan että omien kanssa on puuhastelua riittämiin, niin on kyllä hianoo että tuntemattomalle aikaansa tarjoaa.

 

YV:llä sain viestiä henkilöltä, joka kertoili talliaikaa riittävän, joten hänen kanssaan sovimme hommasta.

 

Eli tämä lienee ok.

 

WaDDiin (jos ens vuonna semmonen on) sitten keväällä tyylikkäästi madalletulla perällä, eikä ihmiset enää tuijota. :)

Link to comment
Guest vuokko
Niin, tehdäänkö tässä autoa itselle vai sellaiseksi jotta saa "muilta" hyväksynnän?!

 

No nyt ei ymmärrä? Kenen hyväksyntää ajattelit tässä haettavan?

 

Jos meinaat noita "ihmiset kattoo" kirjotuksia, niin voin niihin laittaa semmosia silmäniskuhymiöitä niin menee paremmin perille.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...