spege Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Tulossa yhdistelmä -74 vaihteisto ja vetarit sekä -65 takajarrut. Tarvii siis holkin rummun ja ison mutterin väliin, okei. Mutta mahtuuko kupupölykapseli vielä paikalleen kun akseli törröttää about 15mm ulompana kuin normaalisti 5 pulttisissa ? Kuka tietää ? Onko kokemusta ? En vaihda akseleita. Pekka Quote Link to comment
Hebster52 Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Muistaakseni saattaa olla aika tiukilla että käykö. Vaihda vetareihin Kolkin isoviis jarrut niin ei tarvi holkkia ja kaikki menee Bolt-on. ;) Tosin noi osat ei oo ihan ilmaset... Quote Link to comment
metake Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Taikka sitten laitat normi 4-pulttisen jarrut ja CSP:ltä tuollaiset rummut: http://www.csp-shop.de/products/12569a Quote Link to comment
spege Posted October 8, 2011 Author Share Posted October 8, 2011 Kyllä mulla on palikoista tietoa ja hyllyssäkin sokeet 40mm rummut joihin voi porata 205 jaon, HUOM! maksoi n. 30e kpl. Mutta kun on myös ihan uudet kaikki kapeiden jarrujen osat. On mulla vanteita, rumpuja, pöläreitä ja vetareita mitattavaks, kerron sit että mahtuuko. Pekka Quote Link to comment
0551 Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 Mutta mahtuuko kupupölykapseli vielä paikalleen kun akseli törröttää about 15mm ulompana kuin normaalisti 5 pulttisissa ? Jos nyt oikein muistan, niin mulla oli kyseinen kombinaatio ja hyvin mahtui. Aivan 100% varmaa en voi luvata, sillä tuosta on jo pari vuosikummentä ehtinyt aikaa vierähtämään. Quote Link to comment
Recommended Posts