P_Valtonen Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 Oliski ollut "hyvä" sisäänajo tollanen rullarallatus just kasatulle moottorilleNokka totta kai sisään ajettuna ennen rullille menoa. Pitää olla melkonen fagiiri kuka voi säätää kaasari(t), jos ei halua kuormittaa konetta :) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 Kiitos joka autokunnalle yhdessä ja erikseen paikalle vaivautumisesta. Työ mahdollistitte tän tapahtuman :) Janille kiitos palkinnoista ja maailman parhaista piffeistä. Tuli syötyä sen verran, että varmaan tulossa suolitukos tuosta määrästä. Jos tästä tehonmittauksesta tulee osa-2, niin parannettava seikka olis rullien kitka (jos sivutaan harmittavat tulipalo + konerikko). Hallin savusta päästään eroon, kun kitka paranee. Tosin väki haaveili jo suuresta katsomosta, huutosakki & topless car wash - tytöistä ja muista aiheeseen liittyvästä :) Kelikin oli aika hyvä lopulta; laitteille miellyttävän viileä & vettäkin satoi haittaavasti vain dyno hallissa piffien grillailun aikana. Se mikä jatko-osaan on oikeasti mahdollisuus, en tiedä. Työsuhteeni on katkolla laitteiden omistajaan taas kuukauden sisällä. Kivaa olla pätkätyöläinen :) Quote Link to comment
JaniM Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Kaikenmaailman paparazzeja :)) En mä kyllä laihalla vielä ole, vaikka pöpö perjantaina oli.. Quote Link to comment
SePi Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 En oo ikinä rullilla käyny ja harvo ees niitä nähny, mutta onko tuolla rullien määrällä osasyy luistavuuteen? Eli kun renkaan pintapaine melkolailla puolittuu, niin pito lakkaa kummastakin Quote Link to comment
JM Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Oliski ollut "hyvä" sisäänajo tollanen rullarallatus just kasatulle moottorilleNokka totta kai sisään ajettuna ennen rullille menoa. Pitää olla melkonen fagiiri kuka voi säätää kaasari(t), jos ei halua kuormittaa konetta :) Onko mitään parempaa tapaa olemassa? http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm Tän mukaan on menty kohtalaisin tuloksin. Quote Link to comment
Hermanni Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Juu kiitosta vaan Petterille ja muulle rullayhteisölle. Oli vaihteeksi lihassa muukin sivumaku kuin sytytysneste. Hieman täytyy ylpeillä kun ilman suurtakaan kokemusta olin justiinsa saanu kaasarit vaihdettua säätöineen ja lisukkeineen ynnä tehnyt pensalinjat uusiksi sähköiseen muotoon JA MITÄÄN EI RÄJÄHTÄNY. Päinvastoin lappuun tuli ihan toiveet täyttävä käyrä. Muutenkin ajokäytös ja kaasuun vastaavuus on nyt merkittävästi mukavampi kuin eriparikaasareilla... Quote Link to comment
Simo Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Kiitoksia tosiaan Petterille ja sponssille järjestelyistä ja eväistä. Silmiä kirveli vielä illallakin. Hyvä meininki oli vaikka ei paljoa väkeä paikalla ollutkaan. Oma lappu ihan kelpo ottaen huomioon tosiaan huonon pidon, viime tingassa kasatun koneen joka oli täysin säätämättä. Sääli on sairautta vai miten se meni, pääasia että suurin osa vehkeistä pysy läjässä. T. Innovatiivisin räpellys Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 17, 2014 Author Share Posted September 17, 2014 Kakkos osa suunnitteilla.... klik klik http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/20123-rullailla-tehonmittausta/ Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.