Jump to content

Emma - Kastenwagen 1969


Recommended Posts

seuraava katsastusajankohta, eli suomeksi sanottuna ajoaika päättyy 30.9.2013...rekkarin viim. numeron mukaan ja sitten ne tietyt ajat kauanko täytyy olla kulunut jne. , niin menee tuollain sopivasti :)

 

Ok eli siis auto on talvella 2013 katsastamaton ja sitten keväällä 2014 sopivasti kun katsastus aika alkaa niin sitten viet auton leimalle. Olenkin aina miettinyt että miten niin kahden kesänleima mutta näinhän se onnistuu.

Link to comment

Pitänee katsastaa vasta 2014 kesäkuussa, jos meinaa saada jatkettua joka toinen vuosi katsastusta? Jos katsastaa yli 4kk ennen viimeistä katsastuspäivää (esim. toukokuu 2014), joutuu katsastamaan uusiks ennen 30.9.2014, tai taas 2015 keväällä. Eikö?

 

Joka tapauksessa hirvee säätäminen 30e säästön takia.

Link to comment
Pitänee katsastaa vasta 2014 kesäkuussa, jos meinaa saada jatkettua joka toinen vuosi katsastusta? Jos katsastaa yli 4kk ennen viimeistä katsastuspäivää (esim. toukokuu 2014), joutuu katsastamaan uusiks ennen 30.9.2014, tai taas 2015 keväällä. Eikö?

Juu eikös se kolme kk ennen viimeistäpäivää saa katsastaa.

Link to comment
Guest Jussinbussi

Mulla on bussissa myös 7:n päättyvä kilpi juurikin tuon takia, toinen ajokausi on syksystä pidempi ja toinen keväästä. Äärettömän järkevää, varsinkin jos on useampi auto. Katsastus vituttaa aina.

Link to comment
Guest Hanppa

Oliko se isompi ukko, joka katsasti?

Kun viime kesänä käytin kuplaa tuolla, niin äijä tuuskas ovella että "Taas näitä paskoja, joutasivat paaliin kaikki"... Kommentista huolimatta meni kuitenkin läpi.

Silti, en käytä enää mitään vehettä tuolla konttorilla.

Link to comment

Oli joo, mutta täytyy sanoa, että tosi asiallisesti turhia nipottamatta löi leiman lappuun...

 

No jokatapauksessa eilen tuli viihdeosastoa päivitettyä näytöllisellä soittimella ja tänään on laitettu sitten mittaristoon lisää tietoa, öljynpaine-, öljynlämpö- ja seossuhdemittarin muodossa. Öljyosaston mittarit on VDO:ta kromikehyksin, mutta jenkkiasteikoilla, seos mittari on FMI 1.4 lämmitettävällä Boschin anturilla. Alkuperäisen johtosarjan väliin tehtiin jatkopala samanlaisilla AMP:in liittimin, kun mittarin johtosarjassakin oli. Öljynlämmön anturi on öljypropun paikalla ja paineanturi orggis paikalla.

 

Seuraavana projektina olisi tiputtaa ajokorkeutta vielä pikkusen alemmas...täytyis vissiin harkita noita rengasprofiileja uusiksi, eturenkaat taakse ja eteen jotain muuta nykyisten tilalle...kattotaan nyt.

post-2973-13888364774298_thumb.jpg

post-2973-1388836477447_thumb.jpg

post-2973-1388836477464_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...