hanski. Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 http://www.aircooled.fi/shop/index.php?productID=262 mikä tossa osassa on toimintaperiaate? eli mihin se hukkaa paineet jos on liikaa? pakkosyötöllä oon hajottanyt jo pari öljynsuodatinta...et jos toi auttais?? Quote Link to comment
Guest Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Eiköhän se liene just se mitä kaipaat... eli jos filsu tukkeutuu tai painetta on muuten vaan liikaa niin se ohjaa öljyn suoraan kiertoon ohi filtterin. Kantsisko käyttää parempilaatuisia filsuja? Ja ohkasempia öljyjä, ja olla polkematta sitä pataa ennenku se on lämmenny.. ja heittää helvettiin se 30mm valurautapumppu joka lykkää tavan katukoneelle liikaa painetta alunalkaenkin :D Jan Quote Link to comment
hanski. Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 öljynsuodattimet on hot cars laatua, öljyinä on tähän asti olleet "mika häkkiset" eli mobil 1 rally formulaa, sitä täyssynteettistä... kylmänä ei oo koskaan poljettu sehän ei tee hyvää, mut vaikka miten varovaisesti on lähtenyt liikkeelle ni hajonneet ovat... öljypumppu on myös hot cars laatua 30 rattailla. niin mihinkä se sen liian kovan paineen hukkaa? kun eikös täyskierrossa kuulu tukkia se lohkon vasemman puoleinen öljyreikä(öljypumpusta tulpattu paineenpuoleinen läpi),pumpun kannesta ulosotto ja paluu lohkoon siihen samaiseen kanavaan mikä on tukkittuna??? vai menekös toi nyt ihan oikein?? Quote Link to comment
Marko Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Päästää öljyn takaisin pumppu pesään kun paine ylittyy. Ongelman voi korjata tuolla tai laittamalla kunnon suodattimen eli Framin HP-1. Molempia löytyy varastosta, laitetaanko tulemaan. Quote Link to comment
hanski. Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 niin sitä järkeilinkin että pakko se pesään on päästää... tutkin vielä noita sivuja mitä muuta tarvitaan...hyvät sivut muuten ja osavalikoima näyttää asialliselta ja laadukkaalta!!! loistavaa!!! Quote Link to comment
hanski. Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 niin paljonkos pitää olla painetta että toi venttili avautuu ja päästää paineen ohi?? Quote Link to comment
Marko Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Vapaasti käännettynä ohjeesta: pumpun kannessa oleva venttiili toiminta paine on välillä 100-125lbs kun käytetään 30mm pumppua. Ei isompaa pumppua kuin 30mm ikinä edes tarvitse vw:ssä. Jousi painetta kannessa ei tarvitse säätää ikinä. Muitakin tuotteita löytyy ja saadaan hankittua mitä sivustoilla on, aina kannattaa kysyä vaikka sivustoilla olisikaan mainittu. info@aircooled.fi Ohessa kuva kääntöpuolelta: Quote Link to comment
hanski. Posted May 1, 2005 Author Share Posted May 1, 2005 kiitän! mikä olisi öljyletkun oikea sisähalkaisija tässä pakkosyöttöjärjestelmässä?? nyt on 13mm...isomasta ei kai ole enää vastaavaa hyötyä vai onko?? niin mites sen öljyn kierron saa nyt pumpun kannesta kun tossa kuvassa ei näy letkulähtöjä..? Quote Link to comment
Marko Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Kun katsot tarkemmin kuvaa niin isomman reiän pohjalla näkyy kierre joka on siis paineventtiilin vastakkaisella puolella eli siihen vain sopiva lähtö kierre letkua varten. Quote Link to comment
Racing Posted May 2, 2005 Share Posted May 2, 2005 Paljonkos tuo 100-125 LBS on bar ;ina ?? (Mullahan on jo tuollainen ja parin kk sisällä pääsee käyttöön :) Quote Link to comment
JaniM Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 Jos se on jalkoja/neliötuumalle, niin 6.8-8.6 bar Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.