Guest Jussinbussi Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Onko sinne tehtaalla porattu reikää tai edes maahantuojalla. Omassa kun ei ollut ja vesi jäi sinne koteloon, no hyvähän se oli sinne nyt jo tehdä. :) Quote Link to comment
NO H2O Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Hm... Omissa ja muidenkin laitteissa mitä olen tutkinut on ko. kotelon pohjassa reikä. Lieneekö sinulla jäänyt jostain syystä poraamatta? Poraajalla ollut krapula? ;-) Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Niin sitä justiin että jos ne reiät olisikin vaikka omistajien tai korjaamoiden tekemiä. Tämä auto kun ollut melkoinen silmäterä jolla tuskin liiemmin on sateella ajettu. Voihan olla että ei ole raaskittu tehdä sitä reikää. Quote Link to comment
NO H2O Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Todennäköisesti näin... Itse porasin kumpaankin laitteeseen pohjalevyjen pohjaan kaikkein alimmalle kohdalle reiät. Jos jostain syystä vesi valuu sisälle se valuu myös ulos. Toistaiseksi noista "ylimääräisistä" aukoista ei ole ollut haittaa, hyötyä ennemminkin. Quote Link to comment
ARTO Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Jos sittenkin tehty jotain pelleille, esim kolarikorjaus tms. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 29, 2012 Share Posted June 29, 2012 Mulla on kolme reikää meidän 66:sen varapyöräkotelossa ja nää ei näytä poratuilta. Kaikki näyttäs 8mm halkaisijalta. Niin ja tää on taatusti hitsaamaton. Quote Link to comment
Geronimo Posted June 30, 2012 Share Posted June 30, 2012 Kolme reikää on muistaaksein myös mun paksutolpassa. Quote Link to comment
vwagen Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Kyllä niissä reijät on tehtaalta lähtien eikä niitä sillä ole kukaan erikseen porannut,prässissä ne on painettu samalla kun pelti on valmistettu. Quote Link to comment
Recommended Posts