Guest Posted August 19, 2012 Posted August 19, 2012 Moi Kuplan 15v. seisomisen jälkeen on se jälleen saatu käymään kaikilla pytyillä. Kaasuttimeen laitettu korjaussarja ja muutenki laitetta sipistelty. Nyt kumminkin ilmeni ongelma, että kupla käy muuten hyvin, mutta meinaa tukehtua kun antaa kaasu. Hiljalleen liputtelemalla saa sen nostamaan kiekat ja ylärekisterissä toimii hyvin. Minua alkoi mietityttämään kiihdytyspumpun toiminta, siihen vaidettiin uusikalvo kaasarirempan yhteydessä. Mitään bensa suihkua en näe kun katson kurkkuunn..? Kuuluuko kiihdytyspumpun vivuston työntää systeemiä vain jousen välityksellä? Nyt silmämääräisesti jousi töntää kalvoa painavaa vipua aika vähän. Olisin kiitollinen vinkeistä. Paljonko on välttävä puristuspaine pytyssä? auto on vm63 kupla, orggis. Tomppa Quote
tolvana Posted August 19, 2012 Posted August 19, 2012 Pumpulle tulevassa bensakanavassa ja siitä lähtevässä bensakanavassa on molemmissa kuula joka toimii takaiskuna, nuo yleensä jumii ja toiminta loppuu. Upota kaasari löpöön muutamaksi päiväksi ja varovasti puhaltelemalla ja ravistelemalla saattaapi irrota ja alkaa toimimaan. Quote
metake Posted August 20, 2012 Posted August 20, 2012 Hataran muistikuvan perusteellaa tuon ikäisessä kaasarissa ei vielä ole noita takaisku venttiileitä. Quote
x-pj Posted August 20, 2012 Posted August 20, 2012 Hataran muistikuvan perusteellaa tuon ikäisessä kaasarissa ei vielä ole noita takaisku venttiileitä. Kyllä kuulat (9 ja 23) vanhemmistakin kaasareista löytyy. Quote
Guest Posted August 20, 2012 Posted August 20, 2012 Ok, kiitos neuvoista täytyy alkaa liottelemaan kaasaria. Oliko noista puristuspaineista kellään mitään hajua. Nyt näytää olevan 6-7 kilon luokkaa kohtuu tasaisesti. Tomppa Quote
vwagen Posted August 21, 2012 Posted August 21, 2012 Uudessa moottorissa7,0-9,0 bar,kulumisraja 6,0. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.