Jump to content

Hääauton vuokrahinta?


Recommended Posts

Pitäis luovuttaa oma kupla ensviikonloppuna häihin autoksi mutta ei hajuakaan mitä siitä vois veloittaa?

Minkälaista liksaa Te jotka olette autoanne vuokranneet olette pyytäneet/saaneet?

 

Vuokraaja on tuttu mies, kilometrejä hääpaikalle ja takas yhteensä 140km+paikanpäällä ajelut.

Itse en lähde ajamaan, kuskina toimii eräs tuttu kaveri hääseurueesta.

Bensat toki maksetaan mutta paljonko autonvuokraa kehtaa pyytää..?

 

Laittakaa privana tai tänne kiitos.

Link to comment

Satasesta on hyvä aloittaa ja jos kuulostaa vuokraajasta kovalta hinnalta, voit ehdottaa 200€.

 

Tietenkin näissä lainoissa kannattaa tarkistaa harrasteauton vakuutustaso tai tehdä paperi jossa lainaaja/kuljettaja vastaa 100% vahingoista jos kolhasee johonkin ja nimi paperiin. Näin säästyy monelta itkulta ja lainaajakin ymmärtää ettei aja omalla vaan toisen silmäterällä.

Link to comment

Ite velotin 200e joitakin vuosia sitten kyydityksestä, autoa ajoin itse. Alkuun pitivät kalliina niin sanoin että jos on kallis kannattaa sitten ottaa muualta. Viikon päästä hinta olikin sopiva :) Ajoa oli ehkä 30km yhteensä.

 

Edit. Kannattaa myös muistuttaa lainaajaa siitä että jos kiinnittävät autoon koristeita ym niin jälkiä ei saa jäädä, tämäkään ei kaikille ole itsestään selvyys.

Link to comment

itse sain muutama vuosi sitten 50 ekua kun sanoin että maksu oman tunnon mukaan ja hienot kuvat mustoksi + tankki oli täynnä menovettä kilometrejä oli tullut huimat 30 pidin ihan ok korvauksena (vuokraaja puolituttu ) hääauton kuskin väärän merkkinen vessa jätettin myös minulle käyttöön lainan ajaksi

 

PS auto tuotiin ehjänä ja siistinä takaisin oli sitä myös lähtiessä

Link to comment

Itse lainasin ja ajoin, Mutta; pesu ja vahaus ennen ja imurointi. Ja sitten ne riisit joita heiteltiin-vaikka kuina imuroin aina löytyy ja sitten houkuttelivat hiiret seuraavan talvena juhlimaan.

 

Koko päivän homma ja sain lämmintä kättä. Johtopäätös:autojani en enää lainaa vaikka kyselijöitä on riittänyt.

Link to comment

Kiitos kaikille vastanneille (tänne ja privaan).

Sovittiin et saan satasen ja kupla pestään, vahataan yms fiksataan ja tankki täyteen.

Minusta ainaki tuntuu et paksutolppa tykkää et sillä ajetaan, hyvä et kelpaa ja joku vielä saattaa kuvanki räpsästä!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...