Jump to content

Sylinterien korotusrenkaat. (laatua???)


Recommended Posts

Ostin pari pakettia noita,mitoiltaan 1mm ja 0,75mm. Asennettaessa tulikin mitattua huvikseen ja 0,75mm paketissa oli 2kpl 0,70mm ja 2kpl 0,85mm Lisäksi 1mm paketissa oli myös 0,1mm eroa korkeuksissa! Laatua??? Taas hommat seis perkele!!! Eipä huvita kasata kansia vinoon! &%¤%#¤#"(/#"!. Kaksi Tuntia noita mittailin enkä meinannut uskoa vaan pakko oli,kun kokoajan tuli samoja tuloksia mittasi sitten digitaalimauserilla tai mikrometrillä!

 

Opetus: Mittaa ennen kun asennat...

Link to comment

Kyösti: vahingosta viisastuneena, tee kuten minä => cb-bad ass lohko esim. 9,5mm deckillä ja koneistaa siitä sopivan siivun, eikä tarvitse pelata kaikenmaailman prikkojen kanssa =)

 

p.s. tämä ei ollut mainos ;)

CBBadAss_Normal.jpg

Link to comment

Kaikki renkulat mitä itse olen ostanut (tainneet olla empejä) ovat olleet enemmän tai vähemmän eri paksuisia, mutta kun niitä on aina tarvinnu niin monta niin on saanut laskettua sopivat kombot.

 

Joka renkaasta on lisäksi joutunu hiomaan prässäyksestä jääneet räysteet pois ennen mittausta.

 

Puavo

Link to comment
Kyösti: vahingosta viisastuneena, tee kuten minä => cb-bad ass lohko esim. 9,5mm deckillä ja koneistaa siitä sopivan siivun, eikä tarvitse pelata kaikenmaailman prikkojen kanssa =)

 

p.s. tämä ei ollut mainos ;)

CBBadAss_Normal.jpg

 

Jep,kyllä tuo oli mielessä,mutta vakiolohko on jo muutettu ja koneistettu niin nyt en ala tuota tekeen. Sitten vaikka kun seuraavan kerran "päivittää".

Link to comment

Totta,sorvareita on monenlaisia,ja hyvät sorvarit ei yleensä itseään mainosta ja ei kaikille tee edes koneistuksia. Itsellä toki on hyvä tekijä tiedossa,muutama tämän palstan lukijoista on nähnytkin hänen koneistamiaan osia mulla ja hinta on aina ollut paremmin kuin kohdallaan,mutta ei siitä sen enempää.

 

Jos järkevä harrastaja olisin ollut alunperin,olisin ostanut kyllä tuollaisen

kunnollisen lohkon,mutta se kakstuhatta "mummonmarkkaa" jonka siinä säästi abaut niin on ainakin mulle rahaa vielä,vaikka koneen loppubudjeteissa tuokin on kuin pieru saharassa yleensä.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...