Guest Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 juups, eli toinen antoi dynolla jotain 1,2 KN lukemia, toinen 0,4 tän jälkeen vaihdettu kokeeks pyöräsylkkä (uus), ilmattu, hierottu ja säädetty (paremmin ottavassa rummussa 5 "hammasta auki" ja huonommin pitävässä säädetty melkein laahaamaan..) veikkaus on jo tullu:jarruletku pykiny sillain, että painetta/nestettä ei mee tarpeeksi sylkälle (tätä vähän itekin epäilin), mutta ei kuitenkaan jätä paineita sylinteriin, vaan vapauttaa jarrun.. oiskos muita ideoita, ennenkuin jussin jälkeen painun kauppaan ostaan uuden letkun (onko kellään faktaa ton oikean etuletkun pituudesta, motonetistä tuli aikanaan liian lyhyt?) -Masa Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Se umpeen turvonnut jarruletku toimii kylläkin juuri toisin päin. Pääsylinteri jaksaa painaa nesteen jarruille, mutta neste ei palaudu jarrutuksen jälkeen vaan jarrut jäävät päälle ja kuumenevat. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 jos kenkiiin o jossain vaiheessa tullu kuset päälle, kannattaa ne yrittää putsata asetonilla ja hioa vaikka santapaperilla pinta "auki" saman teet toisen puolen kengille ja heität sitte ristiin puolet, eli oikeesta puolesta yks vasemmalle ja toisinpäin. Näin saa tasaseks jos muuten o heittoa. Quote Link to comment
Guest Tuplawee Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Eikä se uusi kenkäsarja voi maksaa niin paljoa, että pitää vanhojen kanssa kikkailla. Quote Link to comment
Timppa Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 juu, -63 oli sama vika, korjaatui letkun vaihdolla.. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 kenkäsetti o luokkaa 14-16€ ;) Quote Link to comment
Racing Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 17 euroa oli SBS :ät juuri 10min sitten hain... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.