Guest Posted June 23, 2005 Posted June 23, 2005 juups, eli toinen antoi dynolla jotain 1,2 KN lukemia, toinen 0,4 tän jälkeen vaihdettu kokeeks pyöräsylkkä (uus), ilmattu, hierottu ja säädetty (paremmin ottavassa rummussa 5 "hammasta auki" ja huonommin pitävässä säädetty melkein laahaamaan..) veikkaus on jo tullu:jarruletku pykiny sillain, että painetta/nestettä ei mee tarpeeksi sylkälle (tätä vähän itekin epäilin), mutta ei kuitenkaan jätä paineita sylinteriin, vaan vapauttaa jarrun.. oiskos muita ideoita, ennenkuin jussin jälkeen painun kauppaan ostaan uuden letkun (onko kellään faktaa ton oikean etuletkun pituudesta, motonetistä tuli aikanaan liian lyhyt?) -Masa Quote
MESIKÄMMEN Posted June 23, 2005 Posted June 23, 2005 Se umpeen turvonnut jarruletku toimii kylläkin juuri toisin päin. Pääsylinteri jaksaa painaa nesteen jarruille, mutta neste ei palaudu jarrutuksen jälkeen vaan jarrut jäävät päälle ja kuumenevat. Quote
Guest Toheltaja Posted June 25, 2005 Posted June 25, 2005 jos kenkiiin o jossain vaiheessa tullu kuset päälle, kannattaa ne yrittää putsata asetonilla ja hioa vaikka santapaperilla pinta "auki" saman teet toisen puolen kengille ja heität sitte ristiin puolet, eli oikeesta puolesta yks vasemmalle ja toisinpäin. Näin saa tasaseks jos muuten o heittoa. Quote
Guest Tuplawee Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 Eikä se uusi kenkäsarja voi maksaa niin paljoa, että pitää vanhojen kanssa kikkailla. Quote
Timppa Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 juu, -63 oli sama vika, korjaatui letkun vaihdolla.. Quote
Racing Posted June 27, 2005 Posted June 27, 2005 17 euroa oli SBS :ät juuri 10min sitten hain... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.