Jump to content

Mistä parhaat luukkujen/ikkunoiden tiivisteet Typ2 T1


Recommended Posts

Voitko linkittää mistä löytyy parhaat oem-laatuiset tivarit junikseen.

Kieft n Klockista kyselyä päällä, mutta heidän ovien tivarit ei oikeen säväytä.

Hinta ei nyt määräävä tekijä vaan laatu.

Saako alkuperäisiä enää mistään?

 

-Pete-

Link to comment
Guest Toheltaja

wolfsburgin tuotantoon oon ollu tyytyväinen, sieltä jo kolmen juniksen ja parin kuplan tiivarit tilannu, toistaiseks en löydä valittamista. Takaluukkujen tiivareissa on ollu eroja, ne tuntuu olevan hankalia...

Link to comment

Kaverin suosituksesta mie tilasin vastikään omaan doppeli-pallikseen Just Kampersilta tiivisteet. Siellä myynnissä ainakin "peruslaatu", "parempi Just Kampers -laatu" ja sitten osa tiivisteitä vielä kalliimmalla "OEM-laatu". Nimenomaan noita ovien tiivisteitä sai tällä "Korkeimmalla mahdollisella saatavilla olevalla laatutasolla" :)

 

Pallisdoppeliin kaikki muut paitsi takaikkunan ja sivuoven + sivuikkunan tiivisteet JK:lta oli ~400eur joista tosiaan nuo ovitiivisteet oli vielä erityisen arvokkaat. Todennäköisesti kuitenkin lisähintansa väärtit.

 

Puavo

Link to comment
Tuulilaseihin, takaikkunaan ja takaluukkuun saa alkuperäisen valmistajan tiivisteet, jotka on muotoihin valetut, todella hyvät. Pystyn hommaamaan ne Saksasta. Etuoviin ja parioviin pitää laittaa parhaat tarvikkeet, sellaisiksi olen itse löytänyt Bustorationin myymät, ilmeisesti tämä: http://www.bustoration.com/Front-Door-S ... p_317.html

 

Jos laatu kriteerit menee Virtasen seulasta läpi, niin saavat kelvata mullekkin.

Laitatko Saksan tivareista yyveetä, 211-malliin tiivisteet kiitos.

 

-Pete-

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...