Jump to content

-73 Projektin hinta


Guest pepper

Recommended Posts

Morjens.. Tuli tämmönen joskus hommattua -73 1300 projekti, leimattu viimeks -94. Pohja on mätä eli päivä paistaa läpi mut etu aksli on ilmeisesti vaihdettu. Moottorista en tiä mitään muutakun pyörii kun käsin koittaa. Ny naapuri haluais ostaa mut kun en hintaa osaa sanoo tämmöselle, itselläkin tekis mieli pitää jos sitten joskus iskis kipinä ja alkais.... Olis kiva jos joku osais hinnan arvioida, ja jos halukkaita on niin myyntiinkin voin laittaa .

post-7548-13888367036477_thumb.gif

Link to comment

Yksi tapa lähteä pyyntiä perustelemaan on laskea mitä voisi saada osina:

- jos etuakseli on oikeasti vaihdettu hyvään yksilöön 50 - 100€ siitä

- laatikko vetareineen saman 50 - 100€

- arpa moottorista 50 - 200€ riippuen siitä onko 1200:nen, onko 2 reikä kannet ja onko vaihtovirtalaturia

- onko muuta rahan arvoista, kuvan perusteella ei pysty sanomaan.

 

Nuo kun ynnäilee, niin osista voisi saada 150 - 400€. Tuosta pitää sitten oman tilanteen mukaan vähentää se mitä näkee arvoksi omalle työlleen purkamisessa ja loppu hylsyn hävittämisessä (toisin sanutta paljonko helpommalla pääsee jos joku hakee kokonaisena).

 

Mutta niin autot kuin ostajat ovat aina yksilöitä, eli innokkaalta ja tarvitsevalta voi saada enemmän rahaa ja vastaavasti omiin tarpeisiin riittävästi osia omistava kohtuu lyhyellä noutomatkalla oleva harrastaja ei tuosta välttämättä satastakaan tarjoa.

Link to comment
Morjens.. Tuli tämmönen joskus hommattua -73 1300 projekti, leimattu viimeks -94. Pohja on mätä eli päivä paistaa läpi mut etu aksli on ilmeisesti vaihdettu. Moottorista en tiä mitään muutakun pyörii kun käsin koittaa. Ny naapuri haluais ostaa mut kun en hintaa osaa sanoo tämmöselle, itselläkin tekis mieli pitää jos sitten joskus iskis kipinä ja alkais.... Olis kiva jos joku osais hinnan arvioida, ja jos halukkaita on niin myyntiinkin voin laittaa .

 

Ok.. kiitos vastauksesta, kunhan saan kuplan kaivettua hangesta esiin niin laitan lisää kuvia. Niin muuten mistäs johtuu kun toinen takapyörä on vähän vinossa onko vetari vai jousi? Ja laitan kuvia osista mitä tuli mukana kun tän hommasin ni katotaan sit lisää.

Link to comment
Guest kukkilankeisari

jos tuosta eroon pääset niin ole onnellinen, ei tuon kuntoisesta kukaan maksa mitään. en ainakaan minä maksaisi :)

Ja jos naapuri haluaisi ostaa. niin miksi ihmeessä ajattelet et jos joku haluaisi tarjota tästä jotakin ? :) MYY NOPEASTI NAAPURILLESI.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Kannattanee miettiä hinta-asiaa siltä kantilta, että mitä itse olisit valmis tuollaisesta projektista maksamaan? Mä en liioin maksaisi mitää tuosta. Pyydä naapurias tarjoamaan.

 

 

Noh. Meinasin et jos joku enemmän tarjois ku naapuri mut ei ilmeisesti oo paljoo arvoo... Ja toi varaosiks myynti homma taitaa olla parempi ku kokonaan muutamalla kympillä. Pidänpä viä itselläni.... hiano pihakoristehan toi on... :)

Link to comment
Kannattanee miettiä hinta-asiaa siltä kantilta, että mitä itse olisit valmis tuollaisesta projektista maksamaan? Mä en liioin maksaisi mitää tuosta. Pyydä naapurias tarjoamaan.

 

 

Noh. Meinasin et jos joku enemmän tarjois ku naapuri mut ei ilmeisesti oo paljoo arvoo... Ja toi varaosiks myynti homma taitaa olla parempi ku kokonaan muutamalla kympillä. Pidänpä viä itselläni.... hiano pihakoristehan toi on... :)

 

 

Juu anna vielä muutaman vuoden marioitua siinä pihalla niin voit sitten soittaa romu-ukon hakemaan ;)

 

Eli jos naapuri sen haluaisi pelastaa niin antaa mennä vaan itse näkisin että tuon arvo olisi ominvoimin liikkuvana jarrut arpa kunnossa max joku 400-500€. Mut sit taas realistinen pyytö tuosta olisi muutama satanen jos ei osina rupea myymään.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...