non-hippy Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Mites vetoakseliputket on paras pultata laatikon kylkiin? Manuaali ei puhu tiivisteliimoista ja niiden shimmipaperien tiivistyskyky sellaisenaan epäilyttää. Kuivana kasaan? Laatikko on nyt ähelletty lattialle ja ilman vetoakseleita/putkia koska kyllästyin harmittavaan pikkuvuotoon juuri tuosta laippaliitoksesta. Paikalla oli myös pyöränlaakerina normi hyllytavara kuulalaakerit ulkopuolisella tiivistelevyllä . Silti osamyyjien kuvissa laakerissa pitäisi? olla ulkokehällä jokin lukitusrinkulan tapainen ja laakeri molemmin puolin avoin. Onkohan joku aikaisempi asentaja sählännyt,,, laatikko ehkä alunperin vm.-64 numeroiden perusteella Quote Link to comment
Tanhis Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Mites vetoakseliputket on paras pultata laatikon kylkiin? Manuaali ei puhu tiivisteliimoista ja niiden shimmipaperien tiivistyskyky sellaisenaan epäilyttää. Kuivana kasaan? Laatikko on nyt ähelletty lattialle ja ilman vetoakseleita/putkia koska kyllästyin harmittavaan pikkuvuotoon juuri tuosta laippaliitoksesta. Paikalla oli myös pyöränlaakerina normi hyllytavara kuulalaakerit ulkopuolisella tiivistelevyllä . Silti osamyyjien kuvissa laakerissa pitäisi? olla ulkokehällä jokin lukitusrinkulan tapainen ja laakeri molemmin puolin avoin. Onkohan joku aikaisempi asentaja sählännyt,,, laatikko ehkä alunperin vm.-64 numeroiden perusteella Itse olen laittanut sipasun tasotiivistettä jokaisen shimmipaperin väliin mutta tässä on se paska puoli että jokainen sipasu kasvattaa shimmien paksuutta eli ei voi kuivana koettaa shimmien tarvetta ennen tiivistystä. Ja tietysti ne kannet pitäisi kiristää tasaisesti ettei sen takia rupea vuotamaan. Ja auttaisiko tämä hahmottamaan takalaakeri asiaa. Ja ei siellä mitään erillistä lukitusrengasta pitäisi olla ja laakeri pitäisi olla tosiaan avoin rakenteeltaan tai ainakin toiselta kyljeltään että öljy pääsee tekemään tehtävänsä. Edit: katsoin myös laittamasi kuvan ja juu tosiaan mullekkin tulleissa laakereissa oli tuollainen erillinen rajoitusrengas mutta sen voi huoletta jättää pois kun on turha. Mutta jos tuollaiset on niin kannattaa laittaa se ura ulospäin helpottamaan mahdollista tulevaisuuden laakerin ulosvetoa. Quote Link to comment
x-pj Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Kuivana kasaan! Vuodot johtuu usein vääntyneestä "peltilevystä". pelti vääntyy, jos välys on liian tiukka tai löysä. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Muistankohan mie väärin vai oliks noissa akseliputkien pelleissä o-rengas. Tommonen ura tossa ainakin näkyis Quote Link to comment
x-pj Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Muistankohan mie väärin vai oliks noissa akseliputkien pelleissä o-rengas. Tommonen ura tossa ainakin näkyis Niitä taitaa olla sekä että ja ton kuvatekstin perusteella näyttäs noilla "paperitiivisteillä" olevan tiivistys vanhemmissa ja tuolla kumirenkaalla uudemmissa. Ei noi simmeiksi tarkoitetut kovat paperit varmaan aja tiivisteen virkaa vanhemmissa ilman liimaa. Quote Link to comment
non-hippy Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 thesamban alustanumerolistojen mukaan toi o-rengasversio muutos tuli -67 tienoilla. Eli mulla on ilman o-rengasta. Sellaista siellä ei paikalla ollutkaan. Kuitenkin laipasta löytyi vääntymää parin reiän alueelta sieltä puolelta joka öljyä vuosi. Ei muuta kuin pinnat kuntoon ja nippuun. Tulipahan laatikko samalla putsattua tiivisteitä odotellessa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.