Jump to content

limebugista ostaminen?


Guest mörri

Recommended Posts

Firma näkyy olevan Englannissa, niin ei tule tulleja tai veroa, kuten ei EU:n sisältä muutenkaan. Joskus englantilaiset ilmoittavat hinnat ilman alv:ia, jos se ei kuulu hintaan niin sitten englannin alv (vat) tulee päälle. Ja lähetyskulut kannattaa tarkastaa ennen tilaamista.

Link to comment

Ite ei tuosta englannista tilaamisesta oo niin perillä. Ku ei oo tullu tilattua ku parit darts tikat jostain puljusta. Joku aikanaan väitti että jos tilaa yli 43 vai 45 € niin tulis verot. Eli sama ku homma ku kiinassa. Ite oon yleensä saksasta tilaillu vaikka mitä vuosien varrella hyvällä menestyksellä. Mutta hyvä jos ei tule veroja niin viihtii tilata. Pitää vaan vielä kahtoa että palioko oli toimituskulut.

Link to comment
Kestääkö muuten toimitus miten kauan? Viikko,kaks?

 

Minä oon tilannu briteistä kaikenlaista ja oon yleensä hämmästelly kuinka nopeesti tavara on perillä. Joulukuussa laitoin samana päivänä tilausta pariin suomalaiseen myymälään ja sitten yhden Englantiin. Se Englannin paketti oli kolmen päivän päästä kotiovella ja muita sai odotella pari - kolme viikkoa. En osaa sanoa onko hinnoissa suhteessa palveluun mitään eroa. Kyllä minusta matkahuolto osaa rokottaa myös aika lailla ja saat hakea tavarat sitten heidän toimistoltaan. Saksa on siltä väliltä. Jenkeistä oon paketit saanu parissa viikossa melkein aina, mutta arvokkaammasta tavarasta on sitten tiedossa rahdit, tullit ja muut lystit kun ei meillä enää ole omaa tullaus paikkaakaan täällä maalla.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...