Guest kari lindholm Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Kiitos hienosta tapahtumasta! Sade lakkasi tullessa Somerolla ja alkoi taas kun ajeltiin kotiakohti Koskella. Lauantai päivä oli ilmojen suhteen mitä parhain! Kari ja Jami Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Täällä oli mukavaa, kiitokset kaikille! Quote Link to comment
MicaL Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Vielä suuri kiitos kaikille teille, jotka autoitte eilen illalla yksinäisen ratsastajan takaisin hevosen selkään ja takaisin Lietoon! Erityiskiitokset vielä tulppien lahjoittajalle ja Artolle joka ystävällisesti lainasi oman virranjakajan minun rikkoutuneen tilalle. Kotimatka sujui ongelmitta ja moottori kävi tasaisemmin kuin koskaan, vauhtiakin oli paikka paikoin yli puolet enemmän kuin tullessa. Terveiset myös kaikille juttusilla käyneille, sekä lättyjen, köyhienritarien ja mehujen tuojille. Miestä vahvempaakin tarjottiin, josta jouduin kohteliaasti tällä kertaa kieltäytymään. Tunnelma ja kaikki tapaamani volkkaristit olivat todella mukavia lyhyen vierailuni aikana, toivottavasti näemme vielä uudelleen, eikä silloin kaikki aika kulu pyöräni korjaamisessa. Quote Link to comment
MESIKÄMMEN Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Kiitoksia kaikille tapahtumassa käyneille. Tapahtumia on kiva järjestää kun paikalle tulee mukavia vw-harrastajia, hienoja waunuja ja vieläpä hyvä kesäsää. Tästä kaikesta muodostuu hyvätunnelmainen vw-viikonloppu. Jo viime vuonna tunnelma oli Hovimäessä loistava ja tänä vuonna jatkettiin samaa perinnettä. Ensiarvioiden mukaan autokuntia päiväkävijät mukaan lukien vieraili paikalla jälleen yli sata. Yöpyjiä oli jo perjantaina n. 50 ja toriparkkiinkin saatiin 48 volkkaria. Quote Link to comment
Jani Jokela Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Kiitoksia loistavasta tapahtumasta järjestäjille ja osallistujille sekä Kyöstille Kuplan "liisauksesta"! Oli mukava viikonloppu. Quote Link to comment
JustinCase Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Juu, ei tule risuja täältäkään. Jo viime vuonna laitoin kalenteriin merkinnän tästä tapahtumasta ja lunastihan se tämäkin vuosi taas odotukset. Järjestäjille vaan kiitosta, homma toimii kuin junanvessa. Helposti vuoden toiseksi parhain tapahtuma Suomessa ! =) Quote Link to comment
rockford Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 muutama foto: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 374&type=3 ja vireon pätkä (aika huonolla laadulla): http://vimeo.com/68521884 Quote Link to comment
Jani Jokela Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Helposti vuoden toiseksi parhain tapahtuma Suomessa ! =) Ainiinku Rauman Pitsiviikkojen jälkeen vai? ;) Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Jumalauta. Mä oon päässy televisioon. Siinä mä edellä kurvailen ihan todistetusti. ;) Quote Link to comment
JustinCase Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Helposti vuoden toiseksi parhain tapahtuma Suomessa ! =) Ainiinku Rauman Pitsiviikkojen jälkeen vai? ;) Meinasin ehdottaa West Festiä, mutta lukitaan toi Pitsiviikko. Onhan yks nimeltä mainitsematon Sheriffi Roomasta, ettei vaan tulis paha mieli ja sulkis mun Palstatilin. =) Quote Link to comment
Guest jukka81 Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Täältä pohojam'maaltakin erittäin suuret kiitokset järjestäjille erittäin hienosta ja onnistuneesta tapahtumasta! Oli hianoo olla mukana! Quote Link to comment
metake Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 Muutama kuva: https://plus.google.com/photos/11345430 ... NvWt_ubsgE Quote Link to comment
Recommended Posts