Jump to content

Hyvä tiivisteliima kaasarin ja imusarjan väliin?


Guest Jussinbussi

Recommended Posts

Guest Jussinbussi

Tuntuu olevan vaikeuksia saada vakio 34 solex ja sen imusarja pitäviksi. Se imusarja on varmaan joskus kiristetty liian tiukalle eikä näin ollen ole ihan suora.

Olen koittanut käyttää 2:ta tiivistettä ja väliin jotain punaista perus tiivisteliimaa.

Pitää ihan hyvin muutaman päivän kunnes alkaa tihkumaan bensaa juuri sen verran että haju tulee.

 

Paksumpi tiiviste ja parempi liima? Uusi imusarja? Kanada?

 

Jussi

Link to comment

locktite tasotiiviste 574 reilusti vinoon pintaan ja jäykkä(paksu) tiiviste siihen päälle "kellumaan".

Kaasarin voi vaikka löysästi asentaa saman tiivisteliiman kanssa paikoilleen ja antaa liimojen

kuivua . Loppukiristys sitten seuraavana päivänä.

 

Tämä aine kestää bensaa ja olen tiivistänyt tolla metodilla monia syöpyneitä/vääntyneitä tiivistepintoja

-40,-50 lukuisissa moottoripyörissä.

 

Hyvällä tasoviilalla saa pahat epätasaisuudet vähemmän pahoiksi.

Link to comment

Hylomar Universal Blue? Tuota ite ainakin tuuppaan väleihin mitkä pitää öljyltä/bensalta saada pitäväksi, kestää se vettäkin. Toiminu mulla ainakin hyvin tähän asti tasopintojen & paperi/kumitiivisteiden kanssa.

 

Tämähän ei siis juuri kovetu vaan jää notkeaksi, tosin siksi tiivistääkin ainakin pieniä välejä hyvin.

Link to comment

oletko varma että se on imusarja joka on kiristyksestä kärsinyt? Yleensä se on kaasuttimen laippa. Pinnapultit pois, lasilevy ja hiomapaperi. Ei liimaa tiivisteeseen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...