Guest Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 terve tuli tossa muutettua 1300cc kone 1600cc pystyykö tota alkuperäistä kaasaria kayttämään jos laitaa 1600cc suuttimet. vanha kaasari pict 31 vai tuliko kauppa reissu ostamaan uus kaasari joka sopii 1600cc koneeseen Quote
Guest jukka nevalainen Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Kyll minulla toimii 31 vakiossa 1600;ssa koneessa pienellä säädöllä eli suuttimen vaihdolla,jopa paremmin kuin vanha 34:nen T:JUKI Quote
multanen Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Pitääkö niitä suuttimia isontaa vai pienentää kun kone isonee? (Itse olisin järkeillyt että suuttimia ei tarvitse muuttaa...) Quote
Guest jukka nevalainen Posted August 25, 2013 Posted August 25, 2013 Tyhjäkäynti suutinta suurensin vastaa kaasun paremmin kun pienemmällä suuttimella. T:JUKI Quote
Guest Posted August 26, 2013 Posted August 26, 2013 minkä kokoset noi suuttimet pitäis olla tai on 1600cc kaasarissa? Quote
metake Posted August 26, 2013 Posted August 26, 2013 1300 ja 1600 koneissa on eri kaasuttimet, niiden suuttimet ei ole vertailukelpoisia keskenään. Suuttimien koko riippuu suurimmalta osin kaasuttimesta, ei moottorista, kuten Multanen tuossa edellä jo totesi. Jos moottori ei nyt nykyisillä suuttimilla toimi kunnolla, niin kannattaa katsoa tyhjäkäyntisuuttimen koko ja kokeilla pykälää suuremmalla, sen suurempia muutoksia tuskin joutuu tekemään. Quote
hpa Posted August 26, 2013 Posted August 26, 2013 Kyllä toiminta riipuu muustakin kuin yhdestä tyhjäkäyntisuuttimesta, laita vaan 55 niin on ainakin yleisin. Kiihdytyspumppua voi myös säätää suuremmalle. Toimiva 34 kaasutin on katoava luonnonvara. Kalliimmat ovat parempia. Quote
Guest Posted September 8, 2013 Posted September 8, 2013 tällänen kyssäri että mihin suuntaan tota kiihdytys pumpun mutteria pitäs kääntää että se ottas ennemmän bensaa? itse ajatelin sen niin että sitä pitäsi kiristää en ole varma. Quote
Tanhis Posted September 8, 2013 Posted September 8, 2013 Niin että pumpun kalvon liike on pidempi Quote
vwagen Posted September 8, 2013 Posted September 8, 2013 31 PICT:ssä on vivun päässä säätölinkku jossa +/- asteikko,pulttia hiukan löysälle ja kääntö + suuntaan lisää polttoainemäärää,- vähentää. Quote
Guest Posted September 9, 2013 Posted September 9, 2013 ei tossa uudessa kaasarissa ole sellasta säätöliukua nii kun vanhassa, tässä uudessa on toi muovi mutteri säätö Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.