Jump to content

väriä pintaan


jori

Recommended Posts

Maalaus hommat on vasta ajankohtaista ens keväänä junikseeni, mutta haussa olisi kuitenkin tummanpunainen väri,volkkarin alkuperäisväri tietenkin. Olen harkinnut Ruby-rediä tai Titian-rediä ja myös Fire vehicle-red on käynyt mielessä.

Mutta sattusiko jollain olla kuvia luonnonvalossa näistä väreistä??? Kun noissa värikartoissa niistä ei saa kunnon kuvaa...Ja ylä osa varmaan maalataan Beige-greyllä tai jollain muulla vaaleella värillä.

Haluaisin pitää palokunta teemaa yllä kun junis on kuitenkin palokunnan-miehistönkuljetusvaunu:)

Link to comment

no,pääasia olisi että saisi edes jotain suuntaa antavia kuvia. Kun esimerkiksi Samban sivuilla on kuvia joistain autoista joissa on esim.tummanpunaisia värejä, mutta melkein kaikki on suurinpiirtein jotain latolöytöjä joista on väri ruvennut hilseilemään tai on muuten vain likainen ja sontainen.

Link to comment

Kiitos kuvasta.

Ja mun junis on aivan samannäköinen,ikkunatkin on puhkottu tuohon samaan malliin. Paitsi mulla on vinkkarit...

Sais kyllä ehkä olla vähän tummempi sävy mutta ei tuo hullumman näköinen olisi,ellei tämä kuva nyt johda harhaan niinkuin on paljon varoiteltu:)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...