Jump to content

SCC 2014


SePi

Recommended Posts

Olen osallistunut melkein kaikkiin SCC:eihin sen jälkeen kun siitä tuli vain ilmajäähdytteinen juttu. Tapahtuma sinänsä on loistava, mutta ainuttakaan täysin kuivaa viikonloppua ei ole ollut - toisaalta mikään ei ole ollut niin märkä, etteikö kiihdyttelemään olisi päästy. Siellä on joskus ollut aika legendaarisia juhlia yötämyöden... Norjassa 17 vuotta asuneena voin vahvistaa että norjalaiset osaavat hauskanpidon... Toivotan todellakin onnea sään kanssa! Itse menen Boxer Speeddayhin Räyskälään tuona viikonloppuna.

Link to comment
  • 1 month later...

Hienoa! Mä meen nää Suomen reissut bussilla, mutta kentällä tavataan. Oon nukkunu mielestäni jo tarpeeksi monta yötä teltassa ja varasin Thon Hotel Gardermoenista huoneen. Sen ei pitäis olla kartoista päätellen kaukana tapahtumapaikalta. Sääarvaus ei vaikuttais ollenkaan pahalta!

Link to comment

Hienoa! Mä meen nää Suomen reissut bussilla, mutta kentällä tavataan. Oon nukkunu mielestäni jo tarpeeksi monta yötä teltassa ja varasin Thon Hotel Gardermoenista huoneen. Sen ei pitäis olla kartoista päätellen kaukana tapahtumapaikalta. Sääarvaus ei vaikuttais ollenkaan pahalta!

 

Kyllä Tuomo oikein ennustit Oslon säät, kun näyttää että matalapaine ukkosineen parkkeeraa ensi viikonlopuksi noille seuduille. Mutta onhan tuota sadevaatetta tossa ottaa mukaan

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...