lahdepe Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Muutamat kytkennät vähän hukassa. Miten pitäisi kytkeä G, 58b ja K? Kaikki muut lienevät kunnossa? Kytkentäkaaviot http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/type3_1500S_6465.jpg http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/type3_1500S_6465_key.jpg ei oikein aukene mulle näiden suhteen, joten apua tarvittais Quote Link to comment
MU Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Melko hatusta heitän mutta olisko 58b mittarivalaistus ja G ja K vilkun merkkivalot? Quote Link to comment
-tipi- Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 Tuskin vilkun valoille kahta piuhaa on, G yleensä viittaa mittariin eli meniskö tankin anturinkautta maihin. Eikö olis helpoin laittaa tuo tausta kiinni irtonaiseen mittariin, ja testata mikä valo mistäkin liittimestä syttyy. Bensamittari siinä "monitoimimittarissa" vain on, muut valoja. Quote Link to comment
Tanhis Posted March 22, 2015 Share Posted March 22, 2015 (edited) Bensa anturin johto sulla taitaa olla nyt väärässä paikkaa se pitäisi mielestäni olla tuossa g terminaalissa. 58b mittarivalo K vilkut Musta johto joka tulee ulos on laturin öljynpaineen ja vilkkujen merkkivalojen sähkö ja myös bensamittari saa tätä kautta sähkönsä. (samban kaaviossa on vain yksi musta johto) Ja ylärivi vasemmalta Parkit (tai sumarit) pitkät laturi ja öp Oon aika varma että ne menee noin mutta mua ei saa lynkata jos meni väärin. Edited March 22, 2015 by Tanhis Quote Link to comment
lahdepe Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Bensa anturin johto sulla taitaa olla nyt väärässä paikkaa se pitäisi mielestäni olla tuossa g terminaalissa. 58b mittarivalo K vilkut Musta johto joka tulee ulos on laturin öljynpaineen ja vilkkujen merkkivalojen sähkö ja myös bensamittari saa tätä kautta sähkönsä. (samban kaaviossa on vain yksi musta johto) Ja ylärivi vasemmalta Parkit (tai sumarit) pitkät laturi ja öp Oon aika varma että ne menee noin mutta mua ei saa lynkata jos meni väärin. Kuulostaa hyvältä. Näillä mennään. Kiitos! Quote Link to comment
Tanhis Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Niin ja sen mittarin toiselta puolelta kannattaa tarkistaa ettei ne hyppylangat ole päässeet katkeamaan kun niitäkin on vastaan tullut. Quote Link to comment
lahdepe Posted March 23, 2015 Author Share Posted March 23, 2015 Jep. Tarkistettu on ja kaikki lamput vaihdettu jne. Quote Link to comment
Tanhis Posted March 23, 2015 Share Posted March 23, 2015 Niin ja en sitten tiedä pitäisikö pitkille olla erilainen pienempi vattinen polttimo mutta kaikissa kolmosissa mitä itse ajellut niin pitkien merkkivalo on ollut melko olematon kontrastiltaan. Saattaa johtua myös valoreleestä että ei saa tarpeeksi jännitettä mutta on sellainen asia joka olisi hyvä ottaa huomioon siinä vaiheessa kun mittari on vielä pöydällä. Quote Link to comment
-tipi- Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 (edited) Tanhis siellä on pitkien merkkivalon ja sinisen linssin välissä peitelätkä, jossa on keskellä vain noin 1x3mm kokoinen aukko. Ota tuo peitelätkä pois, jos haluat kirkkaamman sinivalon. Edited March 24, 2015 by -tipi- Quote Link to comment
Tanhis Posted March 24, 2015 Share Posted March 24, 2015 Jassåå pitääkin kurkata linssin sielunelämää tänään. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.