Jump to content

Type 3 monitoimimittarin kytkennät


Recommended Posts

Tuskin vilkun valoille kahta piuhaa on, G yleensä viittaa mittariin eli meniskö tankin anturinkautta maihin. Eikö olis helpoin laittaa tuo tausta kiinni irtonaiseen mittariin, ja testata mikä valo mistäkin liittimestä syttyy. Bensamittari siinä "monitoimimittarissa" vain on, muut valoja.

Link to comment

Bensa anturin johto sulla taitaa olla nyt väärässä paikkaa se pitäisi mielestäni olla tuossa g terminaalissa.

 

58b mittarivalo

K vilkut

Musta johto joka tulee ulos on laturin öljynpaineen ja vilkkujen merkkivalojen sähkö ja myös bensamittari saa tätä kautta sähkönsä. (samban kaaviossa on vain yksi musta johto)

Ja ylärivi vasemmalta

Parkit (tai sumarit) pitkät laturi ja öp

 

Oon aika varma että ne menee noin mutta mua ei saa lynkata jos meni väärin.

Edited by Tanhis
Link to comment

Bensa anturin johto sulla taitaa olla nyt väärässä paikkaa se pitäisi mielestäni olla tuossa g terminaalissa.

 

58b mittarivalo

K vilkut

Musta johto joka tulee ulos on laturin öljynpaineen ja vilkkujen merkkivalojen sähkö ja myös bensamittari saa tätä kautta sähkönsä. (samban kaaviossa on vain yksi musta johto)

Ja ylärivi vasemmalta

Parkit (tai sumarit) pitkät laturi ja öp

 

Oon aika varma että ne menee noin mutta mua ei saa lynkata jos meni väärin.

Kuulostaa hyvältä. Näillä mennään. Kiitos!

Link to comment

Niin ja en sitten tiedä pitäisikö pitkille olla erilainen pienempi vattinen polttimo mutta kaikissa kolmosissa mitä itse ajellut niin pitkien merkkivalo on ollut melko olematon kontrastiltaan. Saattaa johtua myös valoreleestä että ei saa tarpeeksi jännitettä mutta on sellainen asia joka olisi hyvä ottaa huomioon siinä vaiheessa kun mittari on vielä pöydällä.

Link to comment

Tanhis siellä on pitkien merkkivalon ja sinisen linssin välissä peitelätkä, jossa on keskellä vain noin 1x3mm kokoinen aukko. Ota tuo peitelätkä pois, jos haluat kirkkaamman sinivalon.

Edited by -tipi-
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...