Jump to content

Sytytyspuolan kiinnitys uuteen puhallinkoppaan


Recommended Posts

Uudessa kromisessa puhallinkopassa ei ole reikiä sytytyspuolalle. Mitenkähän sen saisi pysymään kopassa kiinni?

 

Pieni reikä ja peltiruuvia perään?

2x Mutteri hitsaten taustapuolelle? Voi olla vähän ahdasta...

Joku kapea peltilevy toiselle puolelle, johon mutterit kiinni oikeisiin paikkoihin?

 

Helpoin olisi tuo ensimmäinen, mutta saako pysymään kiinni tärisevässä koneessa... Toisaalta silloin ei tarttis ottaa irti koppaa. Auttaisko joku massa pysyvyyttä?

Link to comment

Niittimutteri liiman kanssa pesään niin hyvä tulee.

 

Tietty jos itsellä ei ole tonkeja tai muuttereita ja ei saa helposti kaverilta lainaan niin itse laittaisin ison peltiruuvin kanssa ja poraisin alikokoisen reijän että saa vähän enempi kierrepinta-alaa.

Link to comment

Doghouse on. Nyt kun alettiin kyselemään tyhmiä, niin kysytään vielä tämä. Tuleeko alemman hihnapyörän taakse jotain prikkaa tai stefaa vai paukutetaanko pyörä vain paikalleen? Infentaariossa ei löytynyt osaa siihen väliin, joten jäin vain miettimään olenko kadottanut jotain vai oliko siellä mitään.

Link to comment

Alemman hihniksen ja kampuran väliin ei tule mitään stefaa tai tiivistettä alkuperäisessä systeemissä. Koneen kasausvaiheessa sinne tulee lohkon sisäpuolelle öljynheitto levy mikä mahtaa oikea termi olla.

 

Ja siinä hihniksessä itsessään on se öljynheitto kierre minkä takia stefaa ei tarvita. Tietty stefallisiakin hihnapyöriä on olemassa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...