sami55 Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Uudessa kromisessa puhallinkopassa ei ole reikiä sytytyspuolalle. Mitenkähän sen saisi pysymään kopassa kiinni? Pieni reikä ja peltiruuvia perään? 2x Mutteri hitsaten taustapuolelle? Voi olla vähän ahdasta... Joku kapea peltilevy toiselle puolelle, johon mutterit kiinni oikeisiin paikkoihin? Helpoin olisi tuo ensimmäinen, mutta saako pysymään kiinni tärisevässä koneessa... Toisaalta silloin ei tarttis ottaa irti koppaa. Auttaisko joku massa pysyvyyttä? Quote Link to comment
Soukka Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Niittimutterilla saa hyvin. Quote Link to comment
sami55 Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 (edited) Kiitos! Edited June 11, 2015 by sami55 Quote Link to comment
Tanhis Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Niittimutteri liiman kanssa pesään niin hyvä tulee. Tietty jos itsellä ei ole tonkeja tai muuttereita ja ei saa helposti kaverilta lainaan niin itse laittaisin ison peltiruuvin kanssa ja poraisin alikokoisen reijän että saa vähän enempi kierrepinta-alaa. Quote Link to comment
metake Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Tietty jos itsellä ei ole... http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Kasityokalut/Niittipistoolit-ja--tyokalut/Mutteriniittisarja-2000016802/ 1 Quote Link to comment
-tipi- Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Varmista ettet laita muttereita öljynjäähduttimen tielle tai ettet poraa reikää jäähdyttimeen, jos koppa on jo paikallaan. Ellei sinulla ole doghousejäähdytin. Quote Link to comment
sami55 Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 Doghouse on. Nyt kun alettiin kyselemään tyhmiä, niin kysytään vielä tämä. Tuleeko alemman hihnapyörän taakse jotain prikkaa tai stefaa vai paukutetaanko pyörä vain paikalleen? Infentaariossa ei löytynyt osaa siihen väliin, joten jäin vain miettimään olenko kadottanut jotain vai oliko siellä mitään. Quote Link to comment
sami55 Posted June 11, 2015 Author Share Posted June 11, 2015 Tuo Bilteman setti tulee haettua. Kiitos metake! Quote Link to comment
Tanhis Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Alemman hihniksen ja kampuran väliin ei tule mitään stefaa tai tiivistettä alkuperäisessä systeemissä. Koneen kasausvaiheessa sinne tulee lohkon sisäpuolelle öljynheitto levy mikä mahtaa oikea termi olla. Ja siinä hihniksessä itsessään on se öljynheitto kierre minkä takia stefaa ei tarvita. Tietty stefallisiakin hihnapyöriä on olemassa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.