P_Valtonen Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 En pikaseen löytäny tästä mtn mainintaa. Eli tuleva viikonloppu: http://www.oldtimerrun.info/ Quote Link to comment
Guest ranex Posted June 26, 2015 Share Posted June 26, 2015 mie kerran kävin oltaimerissa, olin ekana paikalla ja neljästi järjestäjä siirrättivät kulkupeliä. neljännellä kerralla sitten suunnistin tapahtumasta ulos. en oo käynny, enkä käy, niin kuljin oli silloin 51 Plymouth (museoauto). Quote Link to comment
tolvana Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 (edited) mie kerran kävin oltaimerissa, olin ekana paikalla ja neljästi järjestäjä siirrättivät kulkupeliä. neljännellä kerralla sitten suunnistin tapahtumasta ulos. en oo käynny, enkä käy, niin kuljin oli silloin 51 Plymouth (museoauto). Joko sä et osaa parkkeerata hymiö taikka järkkärit oli mulukkuja ja halus vaan pilluilla sulle, toisella kerralla ois jo pitäny sanoa et avaimet hukku, etsitäänkös yhdessä? Edited June 27, 2015 by tolvana Quote Link to comment
kerkko Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Edelläkuvatunkaltastakin voi sattua. Kuitenkin kai harvinaisen hieno harrastajavoimin toteutettu tapahtuma? Tapahtuman avarakatseisuus on myös ollut hienoa, kaikki harrastepelit iästä ja taustastaan riippumatta ovat olleet tervetulleita. Itse en osaisi moittia kuin pölyävää kenttää. K. Quote Link to comment
tolvana Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Komeita pirssejä oli ja kelvollista musaa ynnä muutama aarrekauppias eli ok reissu taas kerran. Quote Link to comment
WescuM Posted June 27, 2015 Share Posted June 27, 2015 Komeita pirssejä oli ja kelvollista musaa ynnä muutama aarrekauppias eli ok reissu taas kerran. Sen verran aikaisin lähdit, että ukkonen ja raekuuro jäi kokematta... Quote Link to comment
Recommended Posts