Jump to content

takahaarukan tukirauta...????


Recommended Posts

sellanen kuplan takapäähän sinne haarukkaan tuleva tukiraurahässäkkää...sellanen mikä muistaakseni tulee kiinni iskarin yläpäihin ja siihen haarukkaan,,,sellanen säädettävä rautahäkkyrä...vai oiskos ollut alumiiniakin...hitto kun en muista mikä tollasen nimi oli...????

 

koita nyt tosta saada selvää mitä tarkoitan..heh..mutta kantaauto on 1200-69 ja swing akselisto....

 

mikä tälläisen tankovirityksen nimi oli??? mistä sellaisen saisi??

 

ja kuvia???

Link to comment
Mikäs ton homman pontti o? Tukemaan lisää entuudestaan paikallaan pysyviä alustan rakenteita? Miks noi pitää olla nivellettyjä ja säädettäviä?

 

Tuennan tarve taitaa olla melkolailla suhteessa takapyörä tehoon...

Mulla noi on säädettävät ja nivelletyt koska ei tuolloin ollut mahkua hitsata tallissa. Sama kait kaupan tavaroilla; mahdoton tehdä tuotetta joka istuu millilleen jokaiseen 25 vuotta ja vanhempaan koriin.

J-use

Link to comment
Tuennan tarve taitaa olla melkolailla suhteessa takapyörä tehoon...

Mulla noi on säädettävät ja nivelletyt koska ei tuolloin ollut mahkua hitsata tallissa. Sama kait kaupan tavaroilla; mahdoton tehdä tuotetta joka istuu millilleen jokaiseen 25 vuotta ja vanhempaan koriin.

Mulla on itsellä kylläkin lasikuitukorin takia paria kokoluokkaa vielä tukevampi palkki noiden iskaritolppien välissä. Mietin nivelten tarpeellisuutta oikeestaan eniten tossa, varsinkin kun luin että tuo sarja asennetaan hitsaamalla kuitenkin, tosin en tutkannu oliks tossa sarjassa ees niveliä vaan pelkät säädöt..

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...