multanen Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Ostinpa ebaystä ensimmäisen uuden VW osan pitkään aikaan, kärjettömän SVDA 034 -virranjakajan, alipainesäätimellä. Kyllä se toimikin hienosti vanhaan verrattuna - semmoset kaksi kilometriä ja sitten pimeni. Nyt pitää sitten mitata englantilaisen myyjän moraalia. Laitoin vanhan takaisin ja kyllä sekin toimi paremmin kun samalla kasvatin kärkivälin silmin havaittavaksi (millonkahan lienen säätänyt viimeksi). Alipainesäädin vaan ei ole "ihan" sopiva koska se on Ladasta... Onkohan nuo SVDA jakajat miten huonoja, voiko niillä yleensäkään päästä esim. yhtä kesää ilman että jättää tielle? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Aircooled.fi:n 034 -jakajat on toimineet meillä hienosti useampikin kappale useamman kesän aktiivikäyttöä. Netistä oon lukenut myös vastakkaista mutta siellä ainakin palvelu ja vaihto pelaa. Quote Link to comment
Tanhis Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Mulla oli paruzzin 034 alipaine jakaja ja juu toimi ihan hienosti mutta jostain syystä söi kärkien laahauspalasta tai sitten kärjet ei pysyneet millään oikealla paikallaan. Quote Link to comment
KimmoH Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Mulla hajos 034 jakajasta alipainekello, reilun puolentoista tuhannen kilsan jälkeen. Vaihdoin tilalle kellon mikä oli vanhaa varastoa '70 luvulta ja taas mentiin. Muuten sisuskaluina mulla on Petronixin kärjettömän rojut ja jakajalla on nyt ajeltu jotain 6000 kilsaa. Quote Link to comment
multanen Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Nyt pelittää taas! Fiksu engelsmanni kehotti tutkimaan uuden jakajan kannen ja pyörijän. No pyörijähän ei johtanut sähköä ollenkaan. Se häiriönmaksimointivastus palaa näistä ilmeisesti. Laitoin vanhasta jakajasta pyörijän ja heti alkoi toimimaan. Uusi pyörijäkin pitäs tulla joskus postissa. Tavallaan lohdullista että itse kärjettömyys-yksikkö on ilmeisesti aika luotettava, kun myyjä heti arveli ettei siinä välttämättä ole vikaa. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts