Jump to content

ebereiden erot


Recommended Posts

Posted

Eli bensalämmitin tietoa kaivataan.Noita malleja on joitakin erilaisia bn2 ,b2, bn4 ja tarttis olla 6 voltin vehje.Olen etsinyt noista tietoa ja en tajua mitään mitä eroa noilla on.Eli mikä noista on paras tai joistain muista malleita mitä en tiedä?Eli pitää olla kuitenkin 6 voltin laite?

Kertokaa erovaisuuksia ja ennekaikkea mikä toimivin/paras ,kokemuksia?

Ja jos jollain on sellanen toimiva myynnissä niin kiinnostaa kovasti.

Posted

B = Bensa

D = diesel

 

2 = 2kW

4 = 4kW

 

 

Tuo BN4 on ison auton kuten pakun lämppäri, paljon isompi kooltaan, siinä on säädettävä lämmöntuotto mitä pienemmissä ei ole. Siinä on myös tuplasytytys, sekä hehku että kipinä. Joissain mallissa on sitä varten 2 erillistä tulppaa, joissain hehku ja kipinä on samassa tulpassa. (uudemmat)

 

Toivottavasti muistin oikein.

 

Niin, ja kaverilla voisi olla 6V malleja myytäväksi asti:

040-5351351 /Marko

 

Jan

Posted

mulla on kuplan sekä busin 6v eberit.niistä saa koottua yhden ehjän (kuplan ehkä kun on täydellisempi)toimivan h.20e molemmat.tai vaik sit jollekin varaosiksi vw.typ1-4@dnainternet.net ja karjaal ovat,ehkä olariinki tulevat?

Guest Raggare
Posted

minkä näkösiä asennuksia type3 on ollu? varmaan joku 2kw niissä

Posted

Mitä tapahtuu ku laittaa kuorma-auton eberin vanhaan coronaan?

 

Sulaa kojetaulu,vinkkarit liimaantuu lasiin kii ja lämmintä o ku negerlandiassa :D

Posted
Kiitti tiedoista taitaa b2:nen riittää kuppeliin ihan hyvin vai?

Juu täytyy laittaa ostetaan palstalle ilmo?

 

 

Mä laitoin BN4:sen :) Käyttökokemuksia tulee ehkä myöhemmin, vielä ei ole ku koesavut otettu.

 

Jan

Guest ritariässä
Posted

olkaapi varovaisia noiden vanhojen liekinheitinten kaa:)

Posted

mulla kuplassa bn4 nyt pellin alla.hyvin lämpee.ongelmia ei oo ollu palamisen kans (ainakaan viel)kattoo vaa et se palosydän on kunnossa!lämpöä riittää ja joskus vähän liikaakin,eli jos jaksaisi vielä pistää vaijerin siihen säätöpotikkaan niin sais vähän säädettyäkin sitä

Posted
Mitä tapahtuu ku laittaa kuorma-auton eberin vanhaan coronaan?

 

Sulaa kojetaulu,vinkkarit liimaantuu lasiin kii ja lämmintä o ku negerlandiassa :D

 

 

:) REPS! Jumalauta että voi repeillä jollekin jutulle... HAHAA

  • 2 years later...
Posted

Vanha aihe mutta nostan kumminkin...

 

Sain haltuuni 6V BN2:sen. Voiko sitä käyttää 12V autossa?

 

(joo, tietenkin vaatii jotain kikkakonstia, mutta jos käy niin miten sen tekis?)

Posted

minkälaisia tehoja tuo tarvii sähköiltä? se sanelee paljon miten voi jännitteen alentaa. jos pieniä tehoja, riittä vastukset, mitä epäilen täs tapauksessa sit aina järeempiin aseisiin mitä enemmän tehoja pitää hukata.

Posted
Vanha aihe mutta nostan kumminkin...

 

Sain haltuuni 6V BN2:sen. Voiko sitä käyttää 12V autossa?

 

(joo, tietenkin vaatii jotain kikkakonstia, mutta jos käy niin miten sen tekis?)

 

Jos ei muuten, niin laitat oman pienen 6 v:n akun (moottoripyörä kokoluokkaa) tuolle ja 12 v:n järjestelmästä lataus tälle akulle.

  • 3 weeks later...
Posted

Voisko tuon eberin kytkeä pallokeulan omaan lämpöputkeen joka kulkee keskellä runkoa jotta sais lämpimän ilman vakio tuuletin aukkojen kautta pritsenin kabiiniin?

Guest Toheltaja
Posted

simmottos mulla o suunnitelma... Pänikkä tulee runkoaisojen väliin, mikäli siististi sen sinne saan sopimaan.

Posted
Vanha aihe mutta nostan kumminkin...

 

Sain haltuuni 6V BN2:sen. Voiko sitä käyttää 12V autossa?

 

(joo, tietenkin vaatii jotain kikkakonstia, mutta jos käy niin miten sen tekis?)

 

ainakin kuumilla autoilla myynnissä 16€: tuote 3990-1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...