UltraVW Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Eli bensalämmitin tietoa kaivataan.Noita malleja on joitakin erilaisia bn2 ,b2, bn4 ja tarttis olla 6 voltin vehje.Olen etsinyt noista tietoa ja en tajua mitään mitä eroa noilla on.Eli mikä noista on paras tai joistain muista malleita mitä en tiedä?Eli pitää olla kuitenkin 6 voltin laite? Kertokaa erovaisuuksia ja ennekaikkea mikä toimivin/paras ,kokemuksia? Ja jos jollain on sellanen toimiva myynnissä niin kiinnostaa kovasti. Quote
Guest Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 B = Bensa D = diesel 2 = 2kW 4 = 4kW Tuo BN4 on ison auton kuten pakun lämppäri, paljon isompi kooltaan, siinä on säädettävä lämmöntuotto mitä pienemmissä ei ole. Siinä on myös tuplasytytys, sekä hehku että kipinä. Joissain mallissa on sitä varten 2 erillistä tulppaa, joissain hehku ja kipinä on samassa tulpassa. (uudemmat) Toivottavasti muistin oikein. Niin, ja kaverilla voisi olla 6V malleja myytäväksi asti: 040-5351351 /Marko Jan Quote
Guest Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 mulla on kuplan sekä busin 6v eberit.niistä saa koottua yhden ehjän (kuplan ehkä kun on täydellisempi)toimivan h.20e molemmat.tai vaik sit jollekin varaosiksi vw.typ1-4@dnainternet.net ja karjaal ovat,ehkä olariinki tulevat? Quote
Guest Raggare Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 minkä näkösiä asennuksia type3 on ollu? varmaan joku 2kw niissä Quote
Sakke Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Mitä tapahtuu ku laittaa kuorma-auton eberin vanhaan coronaan? Sulaa kojetaulu,vinkkarit liimaantuu lasiin kii ja lämmintä o ku negerlandiassa :D Quote
UltraVW Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Kiitti tiedoista taitaa b2:nen riittää kuppeliin ihan hyvin vai? Juu täytyy laittaa ostetaan palstalle ilmo? Quote
Guest Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 Kiitti tiedoista taitaa b2:nen riittää kuppeliin ihan hyvin vai?Juu täytyy laittaa ostetaan palstalle ilmo? Mä laitoin BN4:sen :) Käyttökokemuksia tulee ehkä myöhemmin, vielä ei ole ku koesavut otettu. Jan Quote
UltraVW Posted February 26, 2006 Author Posted February 26, 2006 Kerro ihmeessä kokemuksista kun otat savut? Quote
Guest ritariässä Posted February 26, 2006 Posted February 26, 2006 olkaapi varovaisia noiden vanhojen liekinheitinten kaa:) Quote
Guest Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 mulla kuplassa bn4 nyt pellin alla.hyvin lämpee.ongelmia ei oo ollu palamisen kans (ainakaan viel)kattoo vaa et se palosydän on kunnossa!lämpöä riittää ja joskus vähän liikaakin,eli jos jaksaisi vielä pistää vaijerin siihen säätöpotikkaan niin sais vähän säädettyäkin sitä Quote
Guest Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 Mitä tapahtuu ku laittaa kuorma-auton eberin vanhaan coronaan? Sulaa kojetaulu,vinkkarit liimaantuu lasiin kii ja lämmintä o ku negerlandiassa :D :) REPS! Jumalauta että voi repeillä jollekin jutulle... HAHAA Quote
Guest Posted February 28, 2006 Posted February 28, 2006 minkä näkösiä asennuksia type3 on ollu? varmaan joku 2kw niissä Tämmöttii laittoivat Ruotsin vientiautoihin valmiiksi tehtaalla. Kyseinen laite siis BN2, vm '66. http://fvwa.sitefactory.fi/data/4178.jpg Quote
Hebster52 Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Vanha aihe mutta nostan kumminkin... Sain haltuuni 6V BN2:sen. Voiko sitä käyttää 12V autossa? (joo, tietenkin vaatii jotain kikkakonstia, mutta jos käy niin miten sen tekis?) Quote
Guest Tuoppi Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 minkälaisia tehoja tuo tarvii sähköiltä? se sanelee paljon miten voi jännitteen alentaa. jos pieniä tehoja, riittä vastukset, mitä epäilen täs tapauksessa sit aina järeempiin aseisiin mitä enemmän tehoja pitää hukata. Quote
metake Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Vanha aihe mutta nostan kumminkin... Sain haltuuni 6V BN2:sen. Voiko sitä käyttää 12V autossa? (joo, tietenkin vaatii jotain kikkakonstia, mutta jos käy niin miten sen tekis?) Jos ei muuten, niin laitat oman pienen 6 v:n akun (moottoripyörä kokoluokkaa) tuolle ja 12 v:n järjestelmästä lataus tälle akulle. Quote
Hebster52 Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Voisko tuon eberin kytkeä pallokeulan omaan lämpöputkeen joka kulkee keskellä runkoa jotta sais lämpimän ilman vakio tuuletin aukkojen kautta pritsenin kabiiniin? Quote
Guest Toheltaja Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 simmottos mulla o suunnitelma... Pänikkä tulee runkoaisojen väliin, mikäli siististi sen sinne saan sopimaan. Quote
Mika Vainio Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 Vanha aihe mutta nostan kumminkin... Sain haltuuni 6V BN2:sen. Voiko sitä käyttää 12V autossa? (joo, tietenkin vaatii jotain kikkakonstia, mutta jos käy niin miten sen tekis?) ainakin kuumilla autoilla myynnissä 16€: tuote 3990-1 Quote
Fileas Posted February 4, 2009 Posted February 4, 2009 http://www.germansupply.com/home/custom ... 348&page=3 tollanen on mulla 12v mallissa. alensiko tuo koko härvelin sähköt 12->6 , en osaa sanoa. Tulppa on 6V kuitenkin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.