Jump to content

tapahtui kaksi vuotta sitten


Guest Raggare

Recommended Posts

Guest fastghia
No ei tämä nyt niin kumma ole, perusajatuskin on päässyt löystymään.

 

Hintavertailuja on vinguttu jo kohta pari kuukautta eikä niitä vaan kuulu.

 

Alkuinnostus on lopahtanut...

 

Jos tämä palsta olisi painotuote, niin se olisi korkeintaan oivaa vessalukemista.

 

Ettäs tiiätte ;)

 

Ihan tosissaan, tämä foorumi on vakiinnuttanut paikkansa noiden 2 v aikana tosiharrastajien kohtauspaikkana. Eräs toinen taas on tuntunut marginalisoituneen "mikä sun kuplan nimi on, mun on Kerttu ja se on punanen ja siinä on pilkkuja?.... ja mulla on pitsiverhot tölkkiretkipussissa..." -höpöhöpöläksi. :D

Link to comment

Juu onnea kaikille tosiharrastajille ja meille muillekkin harrastelijoille (jotka käytämme aktiivisesti myöskin sitä huvittavien höpölöpöjen palstaa).

Oikeesti onnea volkkaripalstalle! Itseäni ei närästä yhtään että käytössä on 2 palstaa.

 

T.Vihollinen

 

ps. fastghia mun pakulla ei ole vielä nimeä, oisko ehdotuksia? se on vihreä ja siinä on raidalliset verhot.

Link to comment
Guest fastghia
Juu onnea kaikille tosiharrastajille ja meille muillekkin harrastelijoille (jotka käytämme aktiivisesti myöskin sitä huvittavien höpölöpöjen palstaa).

Oikeesti onnea volkkaripalstalle! Itseäni ei närästä yhtään että käytössä on 2 palstaa.

 

T.Vihollinen

 

ps. fastghia mun pakulla ei ole vielä nimeä, oisko ehdotuksia? se on vihreä ja siinä on raidalliset verhot.

 

Sarkasmi ja subjektiivinen pottuilu sikseen... Se on aidosti hyvä juttu, että on 2 palstaa. Yhdistys tarvitsee omansa, ja yhdistyksestä riippumaton palsta on myös tarpeen.

 

Valitan, ei ole ehdottaa sun pakulle nimeä, en koskaan anna nimiä autoille, omille enkä muiden. Mun autoilla on nimittäin kaikilla nimi jo ennestään, kuten "S#¤#&nan Romu" alias "H#¤%&tin Ruostekasa" jne...

 

P.S. Vihollinen on AKEn akentti, ei FVWA:n pj. :)

Link to comment
Guest Mika Raussi
Juhlahumun keskellä suuret kiitokset Sitefactory:lle ja Paavo Haapalaiselle joka mahdollistaa palstan laadukkaan toimimisen webhotellissaan.

Mie kiitän kans varmatoimisuudesta. Koko internetti saa melkein olla nurin ja volkkaripalsta se pelaa sillonkin.

Link to comment

Hehee pitäskö tiedottaa tulevista katkoksista, olis otollinen maaperä nyt :)

 

Eipä sillä, ei olene katkoksia tulossa kun kerran ens kuun loppupuolella, silloin mahdollisestetaan just tuo Raussin mainitsema juttu, eli mennään niin monta eri runkoverkkoa pitkin että ei paljoa ole operaattoreiden katkoksista haittaa.

 

Tuokin tuleva katkos todennäköisesti haittaa vaan yökyöpyöpeleitä ja siitäkin ilmoitetaan toki etukäteen.

 

Puavo @ dwl

Link to comment

Onko Keiteleen koneen "provosointiryhmällä" nyt liikaa aikaa kirjoitella Volkkaripalstalle turhanpäiväisiä huuhaa-juttuja kun k.o. firmalle tarkoitettu ilmainen yritysmyyntipalsta ja provosointifoorumi jokkis.net on sulki?

 

No, onhan sen sulkeutumisesta jo kolme päivää aikaa...

Link to comment
Guest ritariässä

niin ja tarkoituksella laitoin ton halvimman kampurahinnan todellista ylemmäs eli 288 tarjouksella ei olis viel päässytkään kärkeen.

 

tapellaan vaan lisää:)

Link to comment

No mutta hyvä, tämähän on sitten sitä luotettavaa hintavertailua. Onneksi edes yksi firma julkaisee hintansa niin on helpompi vertailla.

 

On itse asiassa aika läyheä juttu, että Aircooled on näin lyhyessä ajassa päässyt koko volkkarikansan referenssifirmaksi mitä hintoihin tulee. Siitä täytyy olla ylpeä! :)

 

Huomasitteko muuten, että aiemmin parjattu HC:kin on korjannut mm. takosylkkysarjojensa hintoja, ei tartte enää pelätä sieltäkään ostamista ;)

 

http://www.hotcars.net/Prod/prod1154.ASP

Link to comment
  • 1 month later...

ah...on niin v**tun ihanaa tulla varmaan puolen vuoden tauon jälkeen tänne ja todeta, että maailma ei oo muuttunu yhtään pahemmaks paikaksi.

1 provoaa, ja muut nauraa selän takana...

onneks on tontilla vielä 1/2m lunta fläkän eessä ettei tartte silläkään ajella..voi siis keskittyä hanuprojektin kylkien potkintaan ja kaljanjuontiin

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...