Guest fastghia Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Mahtuuks 2" kavennettu olkatappiin ilman pyöräkotelon modausta? Quote
DWL_Puavo Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Vannevalinnalla voi kuitata droppien levennyksen, esim. lähes kaikki porsche-vanteet levittää kivasti sisäänpäin. Ittelle tulossa dropit, vakio-säätöaksilo ja fuchsit, pitäs mahtua kivasti tonttiin 145/15 renkailla. Quote
previa Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 mulla on säätöakseli + dropit + 145/65R15 renkaat ja maavara mitataan milleissä Quote
seppo mäntykivi Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 -4" säätökeula vakio-olilla, akselia nostettu 50mm. Quote
UltraVW Posted March 17, 2006 Author Posted March 17, 2006 Näyttäs toi kavennetulla cb:n säätökeulalla oleva yhdistelmä voittaa.Vielä kun joku kertos että onko empin ja eaglen 5 spoke vanteissa eroja eli eri ET?Ja onko niissä muita eroja kuin hinta?? Ja saman voisi kysyä onko cb:n kavennetussa akselissa ja puman kavennetussa eroja(laatu yms.) Vielä olis kyllä harkinnassa että laittas vaan dropit vanhaan vakiokeulaan. Ja korjais samalla olkatapit ja vaihtas sidepultit??? Jos vaan sais varmuuden että 165 tai 175 jollain 50-65 sarjasena mahtuu lokarien sisään ja ei hankaa mihinkään ja on muutenkin asiallinen ajaa? Eli jos jollain on tällainen kokoonpano rumpujarruilla 60 luvun type-1:ssä niin tänne ilmoituksia/kokemuksia??? KIITOS Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.