Jump to content

Type 3 takapenkin verhoilu?

Recommended Posts

Posted (edited)

Mulla on Type 3 -65 NB projekti johon tulee etupenkit uudemmasta autosta. Takapenkit oli tarkoitus pitää vakiona paitsi että niistä ei ole jäljellä kuin runko. Nyt olisi tarve saada niistä samannäköiset kuin etupenkeistä tai ainakin hyvin lähelle samannäköistä. Ts. niihin pitäisi tehdä uudet päällysteet. Itse en ole ompelutaitoinen enkä ole ajatellut opetellakaan tuota jaloa  taitoa tätä tarkoitusta varten, joten tarvitsisin jonkun osaavan apua tässä. Osaako joku neuvoa ketään keneltä homma onnistuisi halvalla ja hyvin (mahdoton yhdistelmä)? Kangaspenkeistä on kysymys tässä tapauksessa. Minulla ei ole malliksi vanhaa verhoiluakaan.

Niin ja mielellään jostain pääkaupunkiseudun läheltä...

Edited by lahdepe
  • 1 month later...
Posted

Mulla on kans kolkin retropenkinpäällyssarja jouten. Noista vois saada vaikka kaavat? Sitten varastossa makaa yks vissiin uudemman vuosimallin takapenkki, jotain kerniä tms epämateriaa pinta. Nakkaa yv jos iskee.

Guest Olavikuulapää
Posted

Onko tuo penkinpäällyssarja uudemmasta mallista. Myös tuo takapenkki voisi kiinnostaa jos lahdepe ei huoli sitä :)

Posted

Mulla on kans kolkin retropenkinpäällyssarja jouten. Noista vois saada vaikka kaavat? Sitten varastossa makaa yks vissiin uudemman vuosimallin takapenkki, jotain kerniä tms epämateriaa pinta. Nakkaa yv jos iskee.

Lähetin YV:tä.

Posted

Facebookin "Wanhat autot ja varaosamyynti/osto" ryhmässä on vw 1600 istuinsuojat myynnissä, oliskohan niistä apuja?

Mä kun en käytä naamakirjaa, niin laitoin tyttären asialle. Katsotaan hyväksytäänkö ryhmään.

• 2 weeks later...
Posted

mulla v 1972 sarja tan/saddle vinyl käyttämättä... googlaamalla ainakin jbugsilta sarjat ja toppukset - muitakin löytyy type 3 seat covers haulla ja maista ilman tullejakin....paikallinen verhoiluihme nykäsee päälle....

• 2 years later...