Jump to content

Kupla Meksikosta


Guest Kuppelwagen

Recommended Posts

Guest Type123

Terve,

 

englanninkieliset paperit ovat toki kelvanneet - kuitenkin esimerkiksi Japanilainen rekisteriote piti olla käännetty ymmärrettävälle kielelle, ymmärrettävistä syistä. Tähän perustuen olettaisin ettei virallisen oloinen paperi jollain eksoottisemmalla kielellä kelpaisi - en toki mene tästä 100% takuuseen.

 

Kyselyä vaan Trafille suoraan kuten on jo aiemmin todettu niin saat selvyyden (kaikkiin) kysymyksiisi helpoiten.

 

 

Kiitos, tähän paperiin olen ohimennen törmännyt aikaisemminkin. Onko tietoa onko tämän suhteen jotain säädöksiä Suomessa, pitääkö olla tietyn kielinen tms. jotta kelpaa konttorilla? Katsastusmieheltä ei välttämättä espanja tai saksa taitu mutta riittääkö että näyttää virallisen oloisen lapun jossa on leimat ja allekirjoitukset yms. vai lähteekö jonnekin vielä "tulkkauskierrokselle"?

Avataan vielä sen verran omaa historiaa että teen päivätyökseni kansainvälistä logistiikkaa ja nämä tuonti- ja laivauskulukuviot ovat kyllä hallussa. Enemmän kaipaisin tässä projektissa apuja Suomen pään säädöksien kanssa ja byrokratian minimoimisessa. Kiinnostaa millä syyllä uudempien Kuplien rekisteröinti on saanut kielteisen päätöksen ja millä nämä ongelmat saisi kierrettyä.

Link to comment

En tiedä onko jonten mainitsema auto sama kuin se yksilö jonka minä "tiedän". Oli myynnissä viime tai toissa syksynä Savonlinnassa, rekisterinumero oli JAL-1jotain. Kilven vuoksi sen linkkasin kaverille, hän soitti autoa myyneelle raholle, hinta oli 7500 € - ei tinkivaraa.

Jep, on juuri nimenomaan tuo JAL-XX, jota minä tarkoitin, siitä löytyy (löytyi?) aika paljon juttua FVWA:n foorumilla.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...