hanski. Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 onko noita olemassa montaakin erimallia...??? omasta löytyy defan valmistama lämmitin, mutta liitin on sen verran iso ja huonossa kohtaa, että iso suodatin pumpun perässä ahdistaa...ja putkisto taas lämmittää johtoa hiukan liian läheltä... että oisko muita vaihtoehtoja olemassa...siis erimallisia eri valmistajilla..?? Quote Link to comment
Teevee Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 Samallailla mullakin on, mut ei oo kyl mitään ongelmia vielä ilmennyt. Quote Link to comment
Racing Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 Vedä halkaistu kumiletku nippusiteillä johdon päälle niin ei ainakaan johto ekana sula. Lämmittimiä on ainakin kolmea mallia. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 19, 2006 Share Posted March 19, 2006 Pidä auto tallissa jemmassa talven yli. Quote Link to comment
hanski. Posted March 19, 2006 Author Share Posted March 19, 2006 jos nyt ei kuiteskaan....kyllä kuplalla pärjää talvella mainiosti!!!! muutaman talven kokemus...lämmitettävä tuulilasi ja webasto...ja kovaa ajoa!!! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 No harrastuksessa on tietty useampi osa-alue, mutta itelle ei tulis mieleenkään sekottaa käyttöautoilua ja harrasteautoilua. Miulla oli muistaakseni parikin lämmitintä hyllyssä ja jos en väärin muista, niin toisessa ainakin oli siro töpseli. Pitäs koittaa muistaa kattoa. Quote Link to comment
UltraVW Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Onko kellään kuvia millasia niitä malleja oikein on?Jos on niin laittakaa tänne vaikka tai sit privana mulle. Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 On alumiinista kantta ja peltistä. Alumiininen on matala ja vastus on valettu siihen sisään. Mulla on semmonen. Olen myös käyttänyt peltistä, kansi on IHAn samanlainen kuin vakio oljypohjan kansi, mutta siinä on noin 2-3cm syvä kuppi keskellä, ja kupissa on paljaana lämmityselementti, samanlainen kuin joissain vedenkeittimissä. Toi mun alumiininen taitaa olla Defa. MOlemmissa on jäykä varsi joka kaartuu ylöspäin, tulee näppärimmin ulottuville kun sen asentaa niin että se nousee hihnapyörän vasemmalta puolelta ylös lohkon kylkeä pitkin. Jäähdytyspeltiin pieni reikä ja siitä johto kiinni, johdon toisessa päässä on sitten varsinainen pistoke joka ruuvataan jonnekin koriin kiinni. Mä vetäsin tylysti sylinterin jäähdytyspeltiin kiinni sen :) Johtoa on semmonen puoli metriä eikä sitä voi itte lyhentää, valetut päät ja metallipäällinen ("suihkuletku" tyylinen). Irrallaan mulla ei enää noita ole, joten hyvää kuvaa on vaikea saada.. Jan Quote Link to comment
UltraVW Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Katon sulta Jan sitten huomenna sitä millanen se on? Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Katon sulta Jan sitten huomenna sitä millanen se on? Ok Auto on kyllä vähän matala... ;) Jan Quote Link to comment
-tipi- Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 Mullon irrallaan, joutais vaikka myydä pois. Tosin tais olla pistoke paskana ja johto kateissa. Pitää kuvailla illalla. Quote Link to comment
Racing Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 On alumiinista kantta ja peltistä. Alumiininen on matala ja vastus on valettu siihen sisään. Mulla on semmonen. Olen myös käyttänyt peltistä, kansi on IHAn samanlainen kuin vakio oljypohjan kansi, mutta siinä on noin 2-3cm syvä kuppi keskellä, ja kupissa on paljaana lämmityselementti, samanlainen kuin joissain vedenkeittimissä. Ja nämä on tuomiopäivän vermeitä kun vanhoista moottoreista purkaa se paljas lämmityselementtikiekura on paskaa ja palanutta öljymössöä täynnä jota on helvetin kiva ravata pois jos on ajettu satatuhatta putsaamatta sihtiä öljynvaihon yhteydessä... Quote Link to comment
Guest Posted March 23, 2006 Share Posted March 23, 2006 On alumiinista kantta ja peltistä. Alumiininen on matala ja vastus on valettu siihen sisään. Mulla on semmonen. Olen myös käyttänyt peltistä, kansi on IHAn samanlainen kuin vakio oljypohjan kansi, mutta siinä on noin 2-3cm syvä kuppi keskellä, ja kupissa on paljaana lämmityselementti, samanlainen kuin joissain vedenkeittimissä. Ja nämä on tuomiopäivän vermeitä kun vanhoista moottoreista purkaa se paljas lämmityselementtikiekura on paskaa ja palanutta öljymössöä täynnä jota on helvetin kiva ravata pois jos on ajettu satatuhatta putsaamatta sihtiä öljynvaihon yhteydessä... totta, siellä poterossa kun ei öljy edes kierrä oikeastaan. Sinne kertyy kaikki muju. Jan Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.