Stidi Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Onkos kukaan asentanut tollasta Porschen durant sivu peiliä kuplaan. Ostin parin ja nyt kun tuli asennuksen aika niin ei ymmärrä. Pitäisi päästä oven läpi menevien asennuspulttien mutterit kiristämään oven sisäpuolelta mutta vaikka ovipahvinkin poistaa niin muttereihin ei yltäis millään? Jotain kokemuksia, vinkkejä? Quote Link to comment
Stidi Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Mitä nyt olen kuvia katsellut niin suunilleen samanlainen kiinnitys ilmeisesti talbot peileissä ja muissakin pisarapeileissä. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Porschessahan se peili on lähes vaakapinnalla, aika hankala saada kuplaan siten että siitä mitään näkisi. Quote Link to comment
Stidi Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Ei se näkyvyys ongelmaa tuota, tuo kiinnitys vaan askarruttaa. Quote Link to comment
aki Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Talbotissa on siellä toisella puolella sellainen levy, Durantissa mutterit. Aika eri systeemit siis. Quote Link to comment
metake Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Talbotissa on siellä toisella puolella sellainen levy. Ilmeisesti näitäkin on erilaisia kun mulla on Talbotissa pyöreä, toisesta päästä nivelöity pyöreä tanko, joka kiinnittyy yhdellä ruuvilla. 1 Quote Link to comment
aki Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Joo kiinnitys yhdellä ruuvilla. Nyt kun mainitsit toi tanko kuulostaa tutulta. Muistelisin jossain olleen sellaisen levyn jossa oli kierretanko. Liian kauan selvästi viimeisestä Talbotin asennuksesta. Note to self: Hanki Talbot Berlin. Ilmeisesti näitäkin on erilaisia kun mulla on Talbotissa pyöreä, toisesta päästä nivelöity pyöreä tanko, joka kiinnittyy yhdellä ruuvilla. Quote Link to comment
JM Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Kulmaräikkä ja kärsivällisyyttä. Quote Link to comment
Soukka Posted April 27, 2016 Share Posted April 27, 2016 Piippuavain tai räikkälenkki? Quote Link to comment
Recommended Posts