Jump to content

Moottori 64.seen Kuplaan


Guest Micce

Recommended Posts

kaikissa 12V koneissa on isompi vauhtipyörän hammaskehä,eli joudut joka tapauksessa vinguttamaan tavaraa pois kytkinkopasta.Tai sitten vaihdat joko laatikon 67->.Voit myös vaihtaa 12V koneeseen 6v vauhtiksen,sillon ei tartte edes starttia vaihtaa,ainoostaan solenoidi.

Link to comment

Varovainen sen vauhtiksen vaihdon kanssa, kiinnitys EI OLE sama kaikissa 12V ja 6V vauhtiksissa. Öljyvuotoa luvassa jos menee naittamaan osia jotka ei toisiinsa kuulu.

 

Jan

Link to comment
Joo ja starttiin ei tarvi kajota kun muistaa ettei sahaile pitkään kerrallaan ettei sula. Käyntiin lähtö parempaa kun on 6V startti

 

Siis oliko sulla ajatuksena että 12V vauhtis ja 6V startti? Eikös se ollut niin, että sitten piti laittaa 67:n startti jotta hampaat kävis yksiin?

 

Nimimerkillä 12V vauhtis ja 6V startti omassa. :-)

 

t. Mika

Link to comment
Guest Micce

Jooo-o.

Kertokaapas sitten vielä tuo laatikko + kone paketti, sopiiko "uudempi" suoraan heittämällä minun 64.seen ?. Jos niin mitkä moottorit ja mitä muita muutoksia vaatii tuo koneen vaihto.

Link to comment

Siis tottakai hammastukset pitää sopia toisiinsa tarkoitin lähinnä että sähköosiltaan 6V startti toimii myös 12V systeemissä kun ei starttaile pitkiä aikoja kerrallaan. On mullakin -67 juniksessa startti jossa 6V sähköosat mutta 12V:n hammastus

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...