Guest Micce Posted June 1, 2004 Posted June 1, 2004 Minkä vuosimallin 12 V laitteilla oleva kone sopii suoraan 64 malliseen ? Quote
Sakke Posted June 1, 2004 Posted June 1, 2004 kaikissa 12V koneissa on isompi vauhtipyörän hammaskehä,eli joudut joka tapauksessa vinguttamaan tavaraa pois kytkinkopasta.Tai sitten vaihdat joko laatikon 67->.Voit myös vaihtaa 12V koneeseen 6v vauhtiksen,sillon ei tartte edes starttia vaihtaa,ainoostaan solenoidi. Quote
Guest Posted June 1, 2004 Posted June 1, 2004 Varovainen sen vauhtiksen vaihdon kanssa, kiinnitys EI OLE sama kaikissa 12V ja 6V vauhtiksissa. Öljyvuotoa luvassa jos menee naittamaan osia jotka ei toisiinsa kuulu. Jan Quote
Marko Posted June 1, 2004 Posted June 1, 2004 Joo ja starttiin ei tarvi kajota kun muistaa ettei sahaile pitkään kerrallaan ettei sula. Käyntiin lähtö parempaa kun on 6V startti Quote
mikan Posted June 1, 2004 Posted June 1, 2004 Joo ja starttiin ei tarvi kajota kun muistaa ettei sahaile pitkään kerrallaan ettei sula. Käyntiin lähtö parempaa kun on 6V startti Siis oliko sulla ajatuksena että 12V vauhtis ja 6V startti? Eikös se ollut niin, että sitten piti laittaa 67:n startti jotta hampaat kävis yksiin? Nimimerkillä 12V vauhtis ja 6V startti omassa. :-) t. Mika Quote
Guest Micce Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Jooo-o. Kertokaapas sitten vielä tuo laatikko + kone paketti, sopiiko "uudempi" suoraan heittämällä minun 64.seen ?. Jos niin mitkä moottorit ja mitä muita muutoksia vaatii tuo koneen vaihto. Quote
Marko Posted June 6, 2004 Posted June 6, 2004 Siis tottakai hammastukset pitää sopia toisiinsa tarkoitin lähinnä että sähköosiltaan 6V startti toimii myös 12V systeemissä kun ei starttaile pitkiä aikoja kerrallaan. On mullakin -67 juniksessa startti jossa 6V sähköosat mutta 12V:n hammastus Quote
Guest nyki Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Asiaa sivuten, onhan vauhtipyörän kiinnitysmutskassa normaalisuuntaiset kierteet eli aukenee vastapäivään? Tiukassa tuntuu olevan. Quote
Ketsa Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Ihan normisuuntainen on ison mutterin jenka. Useesti noi on liimattu kiinni... Quote
Guest nyki Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Useesti noi on liimattu kiinni... Liimattu tai ei, mutta tiukassa on. Vauhtis on lukittu, ja kunnon kammella käänsin mutta kiinni pysyi. Quote
Marko Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 30kg + liiman vaikutus niin kyllä sitä kunnon varrella pitääkin vääntää Quote
mikan Posted June 7, 2004 Posted June 7, 2004 Kunnon hylsy, T-väännin ja kaksi metriä putkea... t. Mika Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.