Jump to content

Kotimaista ahdintuotantoa: Remulimosa nr-2


Recommended Posts

Posted (edited)

Morjens Hörhöt...

 

Aikaa palanut hetken aikaa alkuperÀsestÀ ahdinjutustani. Nyt vihdoin olen saanu evo-2 version kasaamisen alotettua. 

 

Eli...

- Peruskone vuonna 2011 tekemÀni WBX kammella (76mm) ja 94 Mahlen rojulla niputettu

- TÀssÀ vakio venaset (35,5/32) 2r kannet, jotka kairattu kanavistaan ja palotilitaan Tuohokotin VWelhon toimesta.

- Nurkissa oli 2x45 nurkat ja sÀÀdön jÀlkeen tuli Mr H'n Palliksen takarenkaista 128hp pihalle.

- Nokkana oli C35, joten toimivuus oli OK myös raskassa PalluWaagenissa

 

Olin korjannut jo aikasemmin lohkosta hapettumaa öljypohjan tietÀmiltÀ. LisÀksi lohkon pesin, puhalsin alumiinioksidilla ja pesin uudestaan. Samalla tuli ö-tulpat kaivettua ulos ja katottua ettÀ kanavat oli lÀhes yhtÀ puhteen kuin 2011 kun noidin viimeksi tuli katottua. PÀittÀisvÀlykset oli myös aikasemin sÀÀtÀny tÀnÀ kevÀÀnÀ.

 

TÀssÀ tÀn pÀivÀnen työrupeama kuvatuksien kera :)

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Kammen ö-kanavien putsaamiset varmuuden vuoksi

 

Vauhtiksen kytkin pinnan (215mm) putsaus. TÀsÀs puuttuu neulalaakeri. PitÀÀ tilata uusi

 

Jo mitattujen laakerien ja shimmien putsaamiset. Keskilaakeri on uusi, Terveet pÀittÀiset löysin 50.000 ajetusta koneesta.

post-37-0-44844000-1464533629_thumb.jpg

post-37-0-16696300-1464533639_thumb.jpg

post-37-0-29918500-1464533675_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Sitten kiertokankien niputus

STD kokosen kolbet tuolle menivÀt

 

Alunperin koneessa oli TYP-1 vakiot, mutta kestÀvyyden takia laitoin I-profiili kanget, made by AA. Noita ei ollu valitettavasti varastossani vakio (5,4") mittasena, vaan hitusen pidempÀnÀ 5,5". Tuossa maahantuojalta tiedot, jos joku kaipaa niitÀ

 

Noi oli yllÀttÀvÀn tarkkoja. SetissÀ oli 1g painoheittoa, pituus heittoa alle 0,05mm. Alalenkki toleranssissa ja ylÀlenkki on timmi uuteen tappiin. Se noissa vaan ihmetytti, ettÀ ylÀlenkin helan paksuus oli halvatun ohut. 

post-37-0-18130300-1464533840_thumb.jpg

post-37-0-92123800-1464533847_thumb.jpg

post-37-0-03613800-1464533865_thumb.jpg

post-37-0-74202500-1464533876_thumb.jpg

post-37-0-91166400-1464533885_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Sitten olikin jo aika ottaa vanha kunnon nestekaasu toho tallista ja lÀmmittÀÀ rattaan paikalleen

post-37-0-01648700-1464534256_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Sitten lohkon kimppuun. Noi oli tupsautettu alumiini oksidilla ja pesastu, mutta putsasin kaikki tiivistepinnat, kuin ne olis ollu putsaamattomat. Lohko vielÀ suttasena kuvassa. Musta on kemiallisella metallilla korjattu kohta, jonka maalasin varmuudenvuoksi (huokos ja sitÀkautta ö-vuoto kammoa ilmassa)

post-37-0-18537800-1464534364_thumb.jpg

post-37-0-58717000-1464534376_thumb.jpg

post-37-0-31533900-1464534384_thumb.jpg

post-37-0-31804600-1464535070_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Sitten oli jumppaa öljypumpun kanssa

 

- Nokan sisÀÀn tuleva akseli oli liian ulkona rattaasta; kantoi, ja ei tÀten mahdu kannen alle -> vasaraa ja tappia sisÀÀn sopiva mÀÀrÀ.

 

- Pumpun pohja napsu nokan bulttiin -> molemmista siivut pois ja hyvÀ tuli :) Pumpusta vain koroke pois (tappi koskematon, vaikkakin naarmuilla) ja bulteista 1-2mm

post-37-0-00613700-1464535302_thumb.jpg

post-37-0-97470000-1464535321_thumb.jpg

post-37-0-91053800-1464535328_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Sitten olikin lohkon niputuksen aika. Mutta hidasteeksi muodostu puuttuva Typ-4 vauhtiksen o-rengas. TÀmÀhÀn on Typ-1 versiota huomattavasti suurempi. No otin 2kpl kuplan renkulaa: toinen poikki ja toisesta pala. VÀliin superliimaa ja hyvÀ tuli :)

 

Kuvassa elinluovutta ja jatkettu versio. LöydÀtkö saumat?

post-37-0-14269800-1464536294_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Sitten olikin lohkon niputus.

Pumppu kiinni ja öljypohja

Sitten vauhtis momenttiin (50nm + 90astetta)

 

Ja yhdellÀ syltyllÀ dekkimittaus. Ko arvo on paljonko 94/82 mÀntÀ tulee putkesta yli. Alumperin koneessa oli 94/69 mÀnnÀt. Nyt laitan nÀmÀ matalammat 94/82, niin ei tarvise alkaa mulkkaamaan pakosarjaa niin paljoa. 

post-37-0-36840300-1464536490_thumb.jpg

post-37-0-20233400-1464536498_thumb.jpg

post-37-0-49363200-1464536504_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Ja lopuksi möntti kasauspukkiin kiinni & nukkumaan peiton alle.

Hommat jatkuu taas kun saan kannet koneistamolta (ne oikastavana ja ventiilien tiiveyden tutkiminen)

post-37-0-04494300-1464536622_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Kerta kiellon pÀÀlle - kuva

 

Aikasempaan verrattuna otin nyt tÀhÀn koneeseen moniurahihna version hihnalle. Oletus arvo ettÀ saa enemmÀn tehoa ajettua lÀpi.

Tuossa kilpailijan vastaava tuote. Remulin ahtimeen on tehty modaus, jolla ilmaa pitÀs tulla reilusti paremmin, eli vaatii myös tehoa enemmÀn.

Remulissa myös moniurahihnis. HyvÀ ettÀ pÀÀkoneistaja teki noitakin varmuuden vuoksi....

 

Serpentinen kiristimen ja remulin kiinnikkeet meni pÀÀllekkÀin laturin jalassa, ja mun piti nostaa Serpentine sarjan kiristintÀ 5mm ylemmÀs, mutta se ei ollu ongelma onneksi. Ihme homma ettei laturistakaan tarvinnu poistaa siivua. Nyt vÀli kiristimeen varmaan 0,1-0,3mm :)

 

Pidempi remmi on hankittava, tais olla 114,5cm optimi mitta kun sitÀ mittailin.

Kaverini anto aikoinaan hyvÀn vinkin pituuden mÀÀrittelyyn; kuvan mukaan teippi joka paikan lÀpi ja sitten saksilla teippi poikki & pituuden mittaus. Yksinkertaisen helppoa :)

post-37-0-45638200-1464542057_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
  • Like 2
Posted (edited)

Vivuston teko todella peffasta.

Onko kellÀÀn tÀstÀ kokemusta; voiko vetÀstÀ Logmech systeemillÀ vaijerit puhallinkopan vÀÀrÀstÀ puolelta tÀlle 1-2 kannen kaasarille?

 

http://aircooled.fi/tuote/4937/kaasutinvivusto-t1-idfdrla-3648mm-logmech

 

Ja lopuksi netistÀ pöllitty kuva aiheesta

Varsin aistikas konehuone :)........edit vaikka onkin WBX lohkoon kasattu...

1357787.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted

Vaijereilla toteutettu kaasu vivusto ei ole paikkaan sidottu. Vakio vaijerit saattaa kyllÀ joutua vaihtamaan toisiin esim.polkupyörÀn jarruvaijereista tekemÀÀn sopivan mittaiset.

Posted (edited)

Neulalaakerin puuttuessa hifistelin kytkin romppeet

 

Asetelman nykÀsin alu-oksidilla puhtaaksi ja pommimaalilla mustaksi.

Tuli ihan helvatun komia asetelma! Mutta kukapa sen sieltÀ kytkinkopasta nÀkee :/

 

Levy putsattu kliinerillÀ ja toholla kokeiltu noudeeko uutta öljyÀ pintaan. Ei noussu, onneksi

 

NÀillÀ mennÀÀn ja kovaa :)

post-37-0-50484100-1465130825_thumb.jpg

post-37-0-71874300-1465130834_thumb.jpg

post-37-0-16864000-1465130843_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Jibii, kannet saatu koneistamolta aamulla.

Nyt pÀÀsee vetÀsee ne kiinni ja ripottelee jÀÀhy-pellit niskaan.Sitten vaan avartaa imarit kansiin ja niiden kiinnitys.

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Jousipaineeet meinas uhontua mitata, kun viikonloppuna oli tarkotus vetÀstÀ kannet nippuun.

Uusia jousia eri valmistajilta on tuossa hyllyssÀni, mutta nuukana miehenÀ meinasin kartottaa ensin kÀytetyn jouset.

100% arpa jouset ei kiinnosta, kun homma voi mennÀ pikku sÀÀstÀmisellÀ kunnolla perseelleen.

 

KerÀsin aamulla 3 settiÀ arpajousia ja koukkasin paikallisen koneistamon kautta ja nyt olis datat tallella.

Jousien arvot on mitattu 38mm kasaan painumalla. Tuolla on vertailuarvot noihin mun mittauksiin.

 

Eka purettu jousisetti oli liian jÀykkÀÀ (72-77kg) 

 

KeskimmÀinen setti oli uutta & OK voimaltaan (64-68kg). Merkki?

 

Kolmas sarja oli KK kaupan sinkku jouset, jotka oli pitÀneet yllÀttÀvÀn hyvin arvonsa. NÀmÀ siis Remuli-2 koneen alkuperÀset jouset vuosien takaa. NÀillÀ oli ajettu 4v aikana +10.000km ns. lappu lattiassa ja jousipaineet oli yhÀ 62-65kg.

Edited by P_Valtonen
Posted

Paljonkos tÀhÀn oli tarkoitus saada ahtopainetta? Onko tarveta huomioida jousivalinnassa/shimmauksessa paineen vaikutus jouseen venttiilin ollessa kiinni.

Posted

Ahdot vain jossakin baarin ja puolikkaan vÀlissÀ.

Ajo rpm taas max 5000 tietÀmillÀ. (vaparina kansien imupuoli loppuu siihen).

Joten rpm vaikutus suurempi jousiin, kuin ahtopaineella.

Posted (edited)

TÀÀ pÀivÀ saatu talliaikaa

 

Kansien niputusta

Vuotoja ei ollu testissÀ, mutta kuitrenin venat hiottu, ja seetit koneistettu. 1 ohjuri meni kunnostukseen.

Pakopuolen seetissÀ oli tiivitepinnen leveys tuplaantunu 10.000km aikana ihmeellisesti. No ne nyt OK muiden kera

post-37-0-76301600-1465759597_thumb.jpg

post-37-0-81593500-1465759608_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Imarien kanssa oli sÀÀtÀmistÀ. Ei ollu ihan kanavat kohdallaan :/

 

Ennen ja jÀlkeen kuvat aiheesta alla

post-37-0-79015900-1465759701_thumb.jpg

post-37-0-52298700-1465759741_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

sitten niputus jatkui mÀntien osalta

3 x Mahlen 82/94 kÀytetty

1 x Mahlen 82/94 uusi

 

Painoero melkonen :/

No tappi lootalle mars vaakan kera, ja sielÀ löytyi sopivahko tappi painotukseen.

Sitten pieni kevennys uudesta mÀnnÀstÀ ja heitto olikin siedÀttÀvissÀ arvoissa (3g) ja taas mennÀÀn 

 

Tuosson muuten hyvÀ työkalu, tÀÀ kalvain.

Tuolla kun vetÀseen vanhan mÀnnÀntapin pesÀn, niin vie mennessÀÀn kaiken ÀrsyttÀvÀn purseen siitÀ sokan uran reunalta. 

Ideana oli vetÀÀ poralla, mutta ruuvipenkkiin tuo on kiinnitettÀvÀ....

post-37-0-01576400-1465759871_thumb.jpg

post-37-0-41596000-1465759874_thumb.jpg

post-37-0-04767300-1465759882_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Ja sitten kannet kiinni.

Vikakuvan juttu oli ensin; tönÀriputkien ja tivareiden koeponnistus.

Jos vetÀsee liikaa putkea pitkÀksi voi pullauttaa tivarin suojaputken juuresta hittoon hetken odottelun jÀlkeen asentamisen jÀlkeen. Jos nÀin kÀy, niin sitten saa alottaa uudestaan koko shown. TÀstÀ syystÀ tÀssÀ koneessa on koko tivarilajitelmani kovimmat (ei elastiset) tiivisteet 

post-37-0-08492800-1465760149_thumb.jpg

post-37-0-02040000-1465760154_thumb.jpg

post-37-0-71394900-1465760159_thumb.jpg

post-37-0-33339300-1465760166_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted

TÀÀ sylettÀÀ:

 

Kaasarin paineboksia pitÀ siirtÀÀ 10mm taakkepÀin, mutta ahdin on edessÀ.

5mm saa pois paineboksin pohjasta + kyljestÀ. Mutta sitten loppuu tiivisteen alta materiaali (alkaa puhaltaa lÀpi).

Ahtimen rungoista vois ottaa 1-3mm, mutta sen mahdollisesti puhjettua lystillÀ taas ei ole rajaa

:/

 

Olisko jollain leveemmÀlle osuvia imareita kaupan? Tai tiedossa kenen imari olis Sopivaa. NÀÀ o Empit ja kaasain ulompien pultien vÀli n 75cm. Niin ja symmetriset.

post-37-0-28532500-1465760349_thumb.jpg

post-37-0-22380800-1465760359_thumb.jpg

post-37-0-93970200-1465760365_thumb.jpg

Posted (edited)

Se tuota unehtu mainita, ettÀ pyrin tekee nykysin koneet ilman putkien korokerenkaita. 

 

Ensin lohko nippuun ja sitten vaan lohkon molemmin puolen dekki korkeus.

TÀn mukaan sitten molemmat kannet tarvittaessa omilla koroilla, jotta saadaan optimi dekki molemmin puolin konetta 

 

Edit nÀkyy huonosto, mutta tÀssÀ kannessa 1,75mm dekki korotus sylinteriputken alla.

Nuukana miehenÀ sÀÀstÀn rengas sarjan hinnan + tiivisteliimat asennuksessa em osalle :)

post-37-0-65061600-1465761167_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Nyt ei mee putkeen korotukset. Nappasi tilaamani 1145mm remmin paikalleen, ja pieleen menee. Toinen kiristys Pultti on tuossa avaimen pÀÀn kohdalla. Eli Just kannakkeen alla :(
TÀssÀ olis kiristys ok, mutta lyhempi pitÀs olla joka tapauksessa

 

edit kÀnnystÀ loppu akku kuvatessa. Laitan tÀn kun kerkiÀn....

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

TÀÀllÀ railakasta edistymistÀ

 

Koukkasin tÀnÀÀn vaatimattoman n140km menohakumatkan osille AC kauppaan töiden jÀlkeen. Mikolle nöyrÀkiitos venymisestÀ paikalle :)

Tuolta lÀhti offset imarit mukaan muun tavaran seassa.

AC kaupasta sitten Ketsalle tiputtaa kuomukÀrrillinen rujoa rojua, josta kotio paluumatka n230km. YhteensÀ siis n 370km arki-iltana. No eipÀ tullu taaskaan ikÀvÀ kiertokanki aikoja....

 

Mutta, nyt istuu kaasari painekoteloineen tÀydellisesti! Tuonne mahtuu vielÀ RuÄttalaisten vivustoki ja ihan oikealle paikalle. PelkÀsin ensin ettÀ laitettava tuo puhallinkopan vÀÀrÀltÀ puolelta, nyt riittÀÀ ahtimen hyttysverkon klemmarin pieni kÀÀntö.

 

post-37-0-13962300-1466628801.jpg

 

Tiedoksi ettÀ noissa imareissa on kuvan asennuksessa vasen reuna suorassa linjassa imarin ylÀ&alapÀÀssÀ.

Mutta oikeassa reunassa kaasarin laipan reuna on 4cm imusarjan alapÀÀn linjasta vauhtikseen pÀin.

 

Viuhdoin sen verran rullamitan kanssa tuolla AC varastossa, ettÀ mittasin nÀiden ruikki-imarien kohdalta saman jutun: em mitta sama 4cm. JÀnnÀ homma miten AC kaupan kuvissa ruiki versiossa nÀyttÀÀ olevan enemmÀn offia... Eli optinen hÀrö.

 

ps

Herr Hermannille kiitos apukuskina toimimisesta. Olis ollu tavan ryydyttÀvÀ reissu vetÀstÀ yksinÀÀn kÀrrin kera...

Edited by P_Valtonen
  • Like 1
Posted (edited)

LogMech sarjassa on ohjeet vain RuÄttiksi, yök. Ei tajua, en jymmÀrrÀ tÀtÀ kieltÀ.....

 

Mutta jos tÀtÀ juttua lukee joku kuka tuon ymmÀrtÀÀ, niin KysykÀÀs Mikolta mitÀ hÀÀ tarjoais suomennuksesta :)

 

Sarjassa on pirun hyvÀt kuvat, mutta olis nuo ohjeet hyvÀ suomeksi olla.

Minen ymmÀrrÀ muuta kuin ettÀ "osb"on jotakin "huomio" etc.

 

 

T: Nimimerkki oma lehmÀ ojassa

 

Edit 27-6-2016

Nappasin sÀhköpostia LogMech'in pojille eilen. KysÀsin ohjetta Lontooksi tai Suomeksi.

Sorry, we don't have in English. But soon!!

Sent to you soon as possible.

Olis pitÀny kysyÀ lisÀksi; olisko saatavana kielellÀ kauneimmalla, eli Savoksi :)

post-37-0-92115200-1466630262_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

Nyt imarit vain feikkinÀ paikallaan. Alla kuva laajennus tarpeesta. Toi hoidettava asap. Kuten naulalaakerin asennus vauhtikseen, ettei  unohdu koko juttu. 

 

Onneksi huomenna alkaa kesÀloma klo 16,00. On taas aikaa olla tallissa. PitÀs vaan saada saakelin lÀmpimÀt kelit. Vaikka +25 ja auringon paistetta. Miksikö? No sillon muija ja mukula on rantsulla etc, niin ei kuulu hellasÀrös siitÀ miten pitÀÀ kuskata nais vÀkeÀ millon minnekkin kissanristijÀisiin ja/ tai tehdÀ kotona jotakin "yhdessÀ".

 

Eli hyvÀt kelit kiitos seuraavat 5 viikkoa ja projektit pÀÀseen etenee kunnolla :D

post-37-0-09883900-1466630808_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted (edited)

VielÀ asentamaton rpm

Ja jo nyt toimintakuntoiset; ahtoilman lÀmpötila, pensan paine, ahtoilma paine

VielÀ liitÀn laajakaista lambada settiin, ja alkaa oleen kohdallaan saatu data tÀstÀ koneesta :)

post-37-0-20577900-1466632213_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
  • Like 1
Posted (edited)

Nonnii, nyt taas pÀÀsty talliin

 

- Antoputket laitoin tuonne selÀn puolelle, kun laturin puolella puhallin koppaa on tuo ahdin tehokkaasti edessÀ. Ahtimelta RST putkeen menevÀ aistikkaasti kÀyrÀ :) En jaksanu alkaa ehjÀÀ putkea katkomaan ja vÀliin laittaa vaaksan pitusta suoraa pÀtkÀÀ. RST putkea on lyhennetty vasemmalta 8cm pÀtkÀ. Ja tuolle olis sopiva putki ollu 45ast kuvilla Mutta mulle iollu kuin 90ast. Ei istu ihan optimi tavalla.

 

- Pakosarja 4-1 35mm rÀnniÀ + hide-out'ti + j-piipelöt. Ei nyt maailman paras sarja tehollisesti ajateltuna, mutta tÀlÀ mennÀÀn.

 

- Jakaja VW T25 WBX, jossa kaksitoiminen kello. Orggis kipinÀn vahvistin Wasserista ja "joku" putsattu 12v puola. LisÀksi halppis syttypiuhat

 

- Serpentine setti on vain yhdellÀ pultilla kiristetty. En kerenny hankkia 1-2cm pidempÀÀ remmiÀ viimeviikolla. Se ihmetyttÀÀ missÀ mittaus meni pieleen. No ei aina voi onnistua...

 

- Mittaristo nyt: pensapaine, ahtopaine, laajakaista lamba ja RPM. Ahtoilman lÀmpötila on mittassa vihreen johdon toisessa pÀÀssÀ. Pensanpaine letku on niin pahkeisen ohutta, ettÀ se on vielÀ irti muusta letkustosta (pikku klemmarit loppu)

 

- Huohotuksen vetÀsin kurvilla alas alkuperÀsestÀ paikasta. Voi olla ettÀ on liian ohut putki, mutta murehdin siitÀ sitten jos tilanne on tÀmÀ oikeasti

 

- Remuli on voideltu ja ö-putsari myös. Mutta lohkosta vielÀ puuttuu öljyt

 

- Vivuston osalta suomennukset saatu, suunnilleen :)

 

kjlik klik ja taas suurempi kuva nÀkösÀllÀ.

post-37-0-48914600-1466952378_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
Posted

Hienoa huomata ettÀ aina ei ajatukset ole ajantasolla. Se opettaa nöyryyttÀ...

 

Eilen imusarjojen laiton yhteydessÀ huomasin ettÀ imarin pinnapultit vois olla n 5mm pidemmÀt. Kierre jÀÀ vajaaksi. No miljuuna boksista seuraavan pituset pinnapultit kanteen + imarit kiinni.

 

Eilen asensin tulpat paikalleen Mac Tool - työkalulla. Aikoinaan ostin tuon työkalin Pihlajasaaren Arilta. Loistava laite! Mullon ollu myös tuon kopiota useampaa tyyppiÀ, kaikki kopiot ollu yhtÀ surkeita tÀhÀn mennessÀ.

 

No sitten tuli sankollinen vettÀ niskaa. Arvaa mahtuuko tulppahylsyavain nyt tulppaan, kun noi pinnapultit on 5mm liian pitkÀt :(

Hitto ettÀ oli onnistumisen fiilistÀ :D

Posted (edited)

- Serpentine setti on vain yhdellÀ pultilla kiristetty. En kerenny hankkia 1-2cm pidempÀÀ remmiÀ viimeviikolla. Se ihmetyttÀÀ missÀ mittaus meni pieleen. No ei aina voi onnistua...

m

 

Mittasitko hihnapyörien pÀÀltÀ vai uran pohjalta pituuden?

 

Oman remmiahdinviritelmÀni kanssa huomasin ettÀ ei ainakaan toimi, mitata sÀhköjohdolla uran pohjalta, pitÀÀ mitata pyörien ulkohalkaisijan mukaan...

 

Myös remmin vahvuus vaikuttaa tulokseen, tai ainakin tÀssÀ sinun tapauksessasi kiristimen paikkaan. Jos mitattu jollain ohuella, siirtÀÀ paksumpi remmi tietysti kiristÀjÀÀ vahvuutensa verran eri paikkaan.

Edited by peruskallio
Posted (edited)

Mittasitko hihnapyörien pÀÀltÀ vai uran pohjalta pituuden?

 

Tuolla teippi tyylillÀ, mutta joki siinÀ ei nyt toiminu. 

 

Eilen tuli könyttyÀ talliin vielÀ seiskan jÀlkeen ja hommat eteni tÀhÀn pisteeseen:

post-37-0-70895000-1467019365_thumb.jpg

post-37-0-13376100-1467019375_thumb.jpg

post-37-0-19159500-1467019389_thumb.jpg

Edited by P_Valtonen
  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...