P_Valtonen Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 (edited) Morjens Hörhöt... Aikaa palanut hetken aikaa alkuperäsestä ahdinjutustani. Nyt vihdoin olen saanu evo-2 version kasaamisen alotettua. Eli... - Peruskone vuonna 2011 tekemäni WBX kammella (76mm) ja 94 Mahlen rojulla niputettu - Tässä vakio venaset (35,5/32) 2r kannet, jotka kairattu kanavistaan ja palotilitaan Tuohokotin VWelhon toimesta. - Nurkissa oli 2x45 nurkat ja säädön jälkeen tuli Mr H'n Palliksen takarenkaista 128hp pihalle. - Nokkana oli C35, joten toimivuus oli OK myös raskassa PalluWaagenissa Olin korjannut jo aikasemmin lohkosta hapettumaa öljypohjan tietämiltä. Lisäksi lohkon pesin, puhalsin alumiinioksidilla ja pesin uudestaan. Samalla tuli ö-tulpat kaivettua ulos ja katottua että kanavat oli lähes yhtä puhteen kuin 2011 kun noidin viimeksi tuli katottua. Päittäisvälykset oli myös aikasemin säätäny tänä keväänä. Tässä tän päivänen työrupeama kuvatuksien kera :) Edited January 18, 2017 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Kammen ö-kanavien putsaamiset varmuuden vuoksi Vauhtiksen kytkin pinnan (215mm) putsaus. Täsäs puuttuu neulalaakeri. Pitää tilata uusi Jo mitattujen laakerien ja shimmien putsaamiset. Keskilaakeri on uusi, Terveet päittäiset löysin 50.000 ajetusta koneesta. Edited May 31, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Sitten kiertokankien niputus STD kokosen kolbet tuolle menivät Alunperin koneessa oli TYP-1 vakiot, mutta kestävyyden takia laitoin I-profiili kanget, made by AA. Noita ei ollu valitettavasti varastossani vakio (5,4") mittasena, vaan hitusen pidempänä 5,5". Tuossa maahantuojalta tiedot, jos joku kaipaa niitä Noi oli yllättävän tarkkoja. Setissä oli 1g painoheittoa, pituus heittoa alle 0,05mm. Alalenkki toleranssissa ja ylälenkki on timmi uuteen tappiin. Se noissa vaan ihmetytti, että ylälenkin helan paksuus oli halvatun ohut. Edited May 29, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Sitten olikin jo aika ottaa vanha kunnon nestekaasu toho tallista ja lämmittää rattaan paikalleen Edited June 25, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Sitten lohkon kimppuun. Noi oli tupsautettu alumiini oksidilla ja pesastu, mutta putsasin kaikki tiivistepinnat, kuin ne olis ollu putsaamattomat. Lohko vielä suttasena kuvassa. Musta on kemiallisella metallilla korjattu kohta, jonka maalasin varmuudenvuoksi (huokos ja sitäkautta ö-vuoto kammoa ilmassa) Edited May 31, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Sitten oli jumppaa öljypumpun kanssa - Nokan sisään tuleva akseli oli liian ulkona rattaasta; kantoi, ja ei täten mahdu kannen alle -> vasaraa ja tappia sisään sopiva määrä. - Pumpun pohja napsu nokan bulttiin -> molemmista siivut pois ja hyvä tuli :) Pumpusta vain koroke pois (tappi koskematon, vaikkakin naarmuilla) ja bulteista 1-2mm Edited May 31, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) . Edited May 29, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 Tuossa vielä nokka / pumppu ohennus terä. Tää o oikeesti hyvä jos vertaa vaikka lamelli terään. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Sitten olikin lohkon niputuksen aika. Mutta hidasteeksi muodostu puuttuva Typ-4 vauhtiksen o-rengas. Tämähän on Typ-1 versiota huomattavasti suurempi. No otin 2kpl kuplan renkulaa: toinen poikki ja toisesta pala. Väliin superliimaa ja hyvä tuli :) Kuvassa elinluovutta ja jatkettu versio. Löydätkö saumat? Edited May 30, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Sitten olikin lohkon niputus. Pumppu kiinni ja öljypohja Sitten vauhtis momenttiin (50nm + 90astetta) Ja yhdellä syltyllä dekkimittaus. Ko arvo on paljonko 94/82 mäntä tulee putkesta yli. Alumperin koneessa oli 94/69 männät. Nyt laitan nämä matalammat 94/82, niin ei tarvise alkaa mulkkaamaan pakosarjaa niin paljoa. Edited June 25, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Ja lopuksi möntti kasauspukkiin kiinni & nukkumaan peiton alle. Hommat jatkuu taas kun saan kannet koneistamolta (ne oikastavana ja ventiilien tiiveyden tutkiminen) Edited May 29, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 (edited) Kerta kiellon päälle - kuva Aikasempaan verrattuna otin nyt tähän koneeseen moniurahihna version hihnalle. Oletus arvo että saa enemmän tehoa ajettua läpi. Tuossa kilpailijan vastaava tuote. Remulin ahtimeen on tehty modaus, jolla ilmaa pitäs tulla reilusti paremmin, eli vaatii myös tehoa enemmän. Remulissa myös moniurahihnis. Hyvä että pääkoneistaja teki noitakin varmuuden vuoksi.... Serpentinen kiristimen ja remulin kiinnikkeet meni päällekkäin laturin jalassa, ja mun piti nostaa Serpentine sarjan kiristintä 5mm ylemmäs, mutta se ei ollu ongelma onneksi. Ihme homma ettei laturistakaan tarvinnu poistaa siivua. Nyt väli kiristimeen varmaan 0,1-0,3mm :) Pidempi remmi on hankittava, tais olla 114,5cm optimi mitta kun sitä mittailin. Kaverini anto aikoinaan hyvän vinkin pituuden määrittelyyn; kuvan mukaan teippi joka paikan läpi ja sitten saksilla teippi poikki & pituuden mittaus. Yksinkertaisen helppoa :) Edited May 31, 2016 by P_Valtonen 4 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 30, 2016 Author Share Posted May 30, 2016 (edited) Imari, kaasari ja paineboksi www.ahdasta.com :/ Edited May 30, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 30, 2016 Author Share Posted May 30, 2016 (edited) Vivuston teko todella peffasta. Onko kellään tästä kokemusta; voiko vetästä Logmech systeemillä vaijerit puhallinkopan väärästä puolelta tälle 1-2 kannen kaasarille? http://aircooled.fi/tuote/4937/kaasutinvivusto-t1-idfdrla-3648mm-logmech Ja lopuksi netistä pöllitty kuva aiheesta Varsin aistikas konehuone :)........edit vaikka onkin WBX lohkoon kasattu... Edited May 31, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
Guest a-p Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Vaijereilla toteutettu kaasu vivusto ei ole paikkaan sidottu. Vakio vaijerit saattaa kyllä joutua vaihtamaan toisiin esim.polkupyörän jarruvaijereista tekemään sopivan mittaiset. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 5, 2016 Author Share Posted June 5, 2016 (edited) Neulalaakerin puuttuessa hifistelin kytkin romppeet Asetelman nykäsin alu-oksidilla puhtaaksi ja pommimaalilla mustaksi. Tuli ihan helvatun komia asetelma! Mutta kukapa sen sieltä kytkinkopasta näkee :/ Levy putsattu kliinerillä ja toholla kokeiltu noudeeko uutta öljyä pintaan. Ei noussu, onneksi Näillä mennään ja kovaa :) Edited June 5, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 9, 2016 Author Share Posted June 9, 2016 (edited) Jibii, kannet saatu koneistamolta aamulla. Nyt pääsee vetäsee ne kiinni ja ripottelee jäähy-pellit niskaan.Sitten vaan avartaa imarit kansiin ja niiden kiinnitys. Edited June 9, 2016 by P_Valtonen 1 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 10, 2016 Author Share Posted June 10, 2016 (edited) Jousipaineeet meinas uhontua mitata, kun viikonloppuna oli tarkotus vetästä kannet nippuun. Uusia jousia eri valmistajilta on tuossa hyllyssäni, mutta nuukana miehenä meinasin kartottaa ensin käytetyn jouset. 100% arpa jouset ei kiinnosta, kun homma voi mennä pikku säästämisellä kunnolla perseelleen. Keräsin aamulla 3 settiä arpajousia ja koukkasin paikallisen koneistamon kautta ja nyt olis datat tallella. Jousien arvot on mitattu 38mm kasaan painumalla. Tuolla on vertailuarvot noihin mun mittauksiin. Eka purettu jousisetti oli liian jäykkää (72-77kg) Keskimmäinen setti oli uutta & OK voimaltaan (64-68kg). Merkki? Kolmas sarja oli KK kaupan sinkku jouset, jotka oli pitäneet yllättävän hyvin arvonsa. Nämä siis Remuli-2 koneen alkuperäset jouset vuosien takaa. Näillä oli ajettu 4v aikana +10.000km ns. lappu lattiassa ja jousipaineet oli yhä 62-65kg. Edited June 10, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
VW-63 Posted June 10, 2016 Share Posted June 10, 2016 Paljonkos tähän oli tarkoitus saada ahtopainetta? Onko tarveta huomioida jousivalinnassa/shimmauksessa paineen vaikutus jouseen venttiilin ollessa kiinni. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 10, 2016 Author Share Posted June 10, 2016 Ahdot vain jossakin baarin ja puolikkaan välissä. Ajo rpm taas max 5000 tietämillä. (vaparina kansien imupuoli loppuu siihen). Joten rpm vaikutus suurempi jousiin, kuin ahtopaineella. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 (edited) Tää päivä saatu talliaikaa Kansien niputusta Vuotoja ei ollu testissä, mutta kuitrenin venat hiottu, ja seetit koneistettu. 1 ohjuri meni kunnostukseen. Pakopuolen seetissä oli tiivitepinnen leveys tuplaantunu 10.000km aikana ihmeellisesti. No ne nyt OK muiden kera Edited June 12, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 (edited) Imarien kanssa oli säätämistä. Ei ollu ihan kanavat kohdallaan :/ Ennen ja jälkeen kuvat aiheesta alla Edited June 13, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 (edited) sitten niputus jatkui mäntien osalta 3 x Mahlen 82/94 käytetty 1 x Mahlen 82/94 uusi Painoero melkonen :/ No tappi lootalle mars vaakan kera, ja sielä löytyi sopivahko tappi painotukseen. Sitten pieni kevennys uudesta männästä ja heitto olikin siedättävissä arvoissa (3g) ja taas mennään Tuosson muuten hyvä työkalu, tää kalvain. Tuolla kun vetäseen vanhan männäntapin pesän, niin vie mennessään kaiken ärsyttävän purseen siitä sokan uran reunalta. Ideana oli vetää poralla, mutta ruuvipenkkiin tuo on kiinnitettävä.... Edited June 13, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 (edited) Ja sitten kannet kiinni. Vikakuvan juttu oli ensin; tönäriputkien ja tivareiden koeponnistus. Jos vetäsee liikaa putkea pitkäksi voi pullauttaa tivarin suojaputken juuresta hittoon hetken odottelun jälkeen asentamisen jälkeen. Jos näin käy, niin sitten saa alottaa uudestaan koko shown. Tästä syystä tässä koneessa on koko tivarilajitelmani kovimmat (ei elastiset) tiivisteet Edited June 13, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 Tää sylettää: Kaasarin paineboksia pitä siirtää 10mm taakkepäin, mutta ahdin on edessä. 5mm saa pois paineboksin pohjasta + kyljestä. Mutta sitten loppuu tiivisteen alta materiaali (alkaa puhaltaa läpi). Ahtimen rungoista vois ottaa 1-3mm, mutta sen mahdollisesti puhjettua lystillä taas ei ole rajaa :/ Olisko jollain leveemmälle osuvia imareita kaupan? Tai tiedossa kenen imari olis Sopivaa. Nää o Empit ja kaasain ulompien pultien väli n 75cm. Niin ja symmetriset. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 Tossa lopputulos; salamalla ja ilman.... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2016 Author Share Posted June 12, 2016 (edited) Se tuota unehtu mainita, että pyrin tekee nykysin koneet ilman putkien korokerenkaita. Ensin lohko nippuun ja sitten vaan lohkon molemmin puolen dekki korkeus. Tän mukaan sitten molemmat kannet tarvittaessa omilla koroilla, jotta saadaan optimi dekki molemmin puolin konetta Edit näkyy huonosto, mutta tässä kannessa 1,75mm dekki korotus sylinteriputken alla. Nuukana miehenä säästän rengas sarjan hinnan + tiivisteliimat asennuksessa em osalle :) Edited June 12, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 15, 2016 Author Share Posted June 15, 2016 (edited) Nyt ei mee putkeen korotukset. Nappasi tilaamani 1145mm remmin paikalleen, ja pieleen menee. Toinen kiristys Pultti on tuossa avaimen pään kohdalla. Eli Just kannakkeen alla :(Tässä olis kiristys ok, mutta lyhempi pitäs olla joka tapauksessa edit kännystä loppu akku kuvatessa. Laitan tän kun kerkiän.... Edited June 17, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 (edited) tupla Edited June 24, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 17, 2016 Author Share Posted June 17, 2016 Kuvan linkitystä uudestaan Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 (edited) Täällä railakasta edistymistä Koukkasin tänään vaatimattoman n140km menohakumatkan osille AC kauppaan töiden jälkeen. Mikolle nöyräkiitos venymisestä paikalle :) Tuolta lähti offset imarit mukaan muun tavaran seassa. AC kaupasta sitten Ketsalle tiputtaa kuomukärrillinen rujoa rojua, josta kotio paluumatka n230km. Yhteensä siis n 370km arki-iltana. No eipä tullu taaskaan ikävä kiertokanki aikoja.... Mutta, nyt istuu kaasari painekoteloineen täydellisesti! Tuonne mahtuu vielä Ruåttalaisten vivustoki ja ihan oikealle paikalle. Pelkäsin ensin että laitettava tuo puhallinkopan väärältä puolelta, nyt riittää ahtimen hyttysverkon klemmarin pieni kääntö. Tiedoksi että noissa imareissa on kuvan asennuksessa vasen reuna suorassa linjassa imarin ylä&alapäässä. Mutta oikeassa reunassa kaasarin laipan reuna on 4cm imusarjan alapään linjasta vauhtikseen päin. Viuhdoin sen verran rullamitan kanssa tuolla AC varastossa, että mittasin näiden ruikki-imarien kohdalta saman jutun: em mitta sama 4cm. Jännä homma miten AC kaupan kuvissa ruiki versiossa näyttää olevan enemmän offia... Eli optinen härö. ps Herr Hermannille kiitos apukuskina toimimisesta. Olis ollu tavan ryydyttävä reissu vetästä yksinään kärrin kera... Edited June 25, 2016 by P_Valtonen 1 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 (edited) Ahrasta, mutta mahtuu (kuvakulma oudohko, suoraan altapäin) Edited June 22, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 (edited) LogMech sarjassa on ohjeet vain Ruåttiksi, yök. Ei tajua, en jymmärrä tätä kieltä..... Mutta jos tätä juttua lukee joku kuka tuon ymmärtää, niin Kysykääs Mikolta mitä hää tarjoais suomennuksesta :) Sarjassa on pirun hyvät kuvat, mutta olis nuo ohjeet hyvä suomeksi olla. Minen ymmärrä muuta kuin että "osb"on jotakin "huomio" etc. T: Nimimerkki oma lehmä ojassa Edit 27-6-2016 Nappasin sähköpostia LogMech'in pojille eilen. Kysäsin ohjetta Lontooksi tai Suomeksi. Sorry, we don't have in English. But soon!! Sent to you soon as possible. Olis pitäny kysyä lisäksi; olisko saatavana kielellä kauneimmalla, eli Savoksi :) Edited June 27, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 (edited) Nyt imarit vain feikkinä paikallaan. Alla kuva laajennus tarpeesta. Toi hoidettava asap. Kuten naulalaakerin asennus vauhtikseen, ettei unohdu koko juttu. Onneksi huomenna alkaa kesäloma klo 16,00. On taas aikaa olla tallissa. Pitäs vaan saada saakelin lämpimät kelit. Vaikka +25 ja auringon paistetta. Miksikö? No sillon muija ja mukula on rantsulla etc, niin ei kuulu hellasärös siitä miten pitää kuskata nais väkeä millon minnekkin kissanristijäisiin ja/ tai tehdä kotona jotakin "yhdessä". Eli hyvät kelit kiitos seuraavat 5 viikkoa ja projektit pääseen etenee kunnolla :D Edited June 22, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 22, 2016 Author Share Posted June 22, 2016 (edited) Vielä asentamaton rpm Ja jo nyt toimintakuntoiset; ahtoilman lämpötila, pensan paine, ahtoilma paine Vielä liitän laajakaista lambada settiin, ja alkaa oleen kohdallaan saatu data tästä koneesta :) Edited June 23, 2016 by P_Valtonen 1 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 (edited) Nonnii, nyt taas päästy talliin - Antoputket laitoin tuonne selän puolelle, kun laturin puolella puhallin koppaa on tuo ahdin tehokkaasti edessä. Ahtimelta RST putkeen menevä aistikkaasti käyrä :) En jaksanu alkaa ehjää putkea katkomaan ja väliin laittaa vaaksan pitusta suoraa pätkää. RST putkea on lyhennetty vasemmalta 8cm pätkä. Ja tuolle olis sopiva putki ollu 45ast kuvilla Mutta mulle iollu kuin 90ast. Ei istu ihan optimi tavalla. - Pakosarja 4-1 35mm ränniä + hide-out'ti + j-piipelöt. Ei nyt maailman paras sarja tehollisesti ajateltuna, mutta tälä mennään. - Jakaja VW T25 WBX, jossa kaksitoiminen kello. Orggis kipinän vahvistin Wasserista ja "joku" putsattu 12v puola. Lisäksi halppis syttypiuhat - Serpentine setti on vain yhdellä pultilla kiristetty. En kerenny hankkia 1-2cm pidempää remmiä viimeviikolla. Se ihmetyttää missä mittaus meni pieleen. No ei aina voi onnistua... - Mittaristo nyt: pensapaine, ahtopaine, laajakaista lamba ja RPM. Ahtoilman lämpötila on mittassa vihreen johdon toisessa päässä. Pensanpaine letku on niin pahkeisen ohutta, että se on vielä irti muusta letkustosta (pikku klemmarit loppu) - Huohotuksen vetäsin kurvilla alas alkuperäsestä paikasta. Voi olla että on liian ohut putki, mutta murehdin siitä sitten jos tilanne on tämä oikeasti - Remuli on voideltu ja ö-putsari myös. Mutta lohkosta vielä puuttuu öljyt - Vivuston osalta suomennukset saatu, suunnilleen :) kjlik klik ja taas suurempi kuva näkösällä. Edited June 27, 2016 by P_Valtonen Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 26, 2016 Author Share Posted June 26, 2016 Hienoa huomata että aina ei ajatukset ole ajantasolla. Se opettaa nöyryyttä... Eilen imusarjojen laiton yhteydessä huomasin että imarin pinnapultit vois olla n 5mm pidemmät. Kierre jää vajaaksi. No miljuuna boksista seuraavan pituset pinnapultit kanteen + imarit kiinni. Eilen asensin tulpat paikalleen Mac Tool - työkalulla. Aikoinaan ostin tuon työkalin Pihlajasaaren Arilta. Loistava laite! Mullon ollu myös tuon kopiota useampaa tyyppiä, kaikki kopiot ollu yhtä surkeita tähän mennessä. No sitten tuli sankollinen vettä niskaa. Arvaa mahtuuko tulppahylsyavain nyt tulppaan, kun noi pinnapultit on 5mm liian pitkät :( Hitto että oli onnistumisen fiilistä :D Quote Link to comment
peruskallio Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 (edited) - Serpentine setti on vain yhdellä pultilla kiristetty. En kerenny hankkia 1-2cm pidempää remmiä viimeviikolla. Se ihmetyttää missä mittaus meni pieleen. No ei aina voi onnistua...m Mittasitko hihnapyörien päältä vai uran pohjalta pituuden? Oman remmiahdinviritelmäni kanssa huomasin että ei ainakaan toimi, mitata sähköjohdolla uran pohjalta, pitää mitata pyörien ulkohalkaisijan mukaan... Myös remmin vahvuus vaikuttaa tulokseen, tai ainakin tässä sinun tapauksessasi kiristimen paikkaan. Jos mitattu jollain ohuella, siirtää paksumpi remmi tietysti kiristäjää vahvuutensa verran eri paikkaan. Edited June 26, 2016 by peruskallio Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 27, 2016 Author Share Posted June 27, 2016 (edited) Mittasitko hihnapyörien päältä vai uran pohjalta pituuden? Tuolla teippi tyylillä, mutta joki siinä ei nyt toiminu. Eilen tuli könyttyä talliin vielä seiskan jälkeen ja hommat eteni tähän pisteeseen: Edited June 27, 2016 by P_Valtonen 1 Quote Link to comment
mite^ Posted June 27, 2016 Share Posted June 27, 2016 Saiks sää sitä vakio bensapumppee muokattuu vai miten se homma meni? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.