Jump to content

Palliksen rengastus madallettaessa


Recommended Posts

Elikkäs -76 tulossa pihaan. Eka paku, joten vähän hakusessa. Onko madaltaminen sama homma kuin kuplassa? Minkälaisella rengastuksella onnistuu? Ei mitään älytlntä hakusessa, mutta oletuksena tuo muistuttaa maasturia. Jos omista vekottimista kuvia, niin mielellään näkisin.

Link to comment

Mulla 77 pallis,säätöakseli, drobbiolat, takana "hevosenkengät", renkaina perusvarma 185/65-15", etupäässä säätöä ei ole paljoa hyödynnetty, olisko ollu 2-3 hammasta? Renkaat edessä pitää vaihtaa pienempii jos kovin lisää haluaa tiputtaa. Koitan kaivaa jonkin kuvan.

post-898-0-61801000-1468908012_thumb.jpg

Edited by boxer
Link to comment

Mulla 4" kavennettu akseli ja dropit. Lokareita nostettu 5-6senttiä ylemmäs. Tän hetkisissä vanteissä huono ET ja tulevat liian ulos, eivät mahdu lokarin korotuksen puolelle eli toiset vanteet pitää ens kesäks löytää. Renkaat edessä 165/65 14".

 

Takana pelkästään hevosen kengät ja renkaat 185/70 muistaakseni.

post-1184-0-44659800-1468918964_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment

Mulla on alla 175/70R14C Hankookit. Oli "isoimmat" renkaat, riittävällä kantavuudella, mitkä mahtui paikoilleen vakio 14" vanteilla. Vehjettä on tipautettu 3,5 tuumaa. Takana hevosenkengät ja edessä säätöakseli. Renkaat eivät raavi edessä eikä takana mihinkään, mahtuvat hyvin pyörimään. 

 

post-1830-0-51995200-1468919501_thumb.jpg

Edited by KimmoH
Link to comment

Kyllä sulla säätö etupäässä ilmeisesti on? Vai ookko nostanut myös akselia ylös? Vai oliko kavennettu akseli vakiosta poikkeavilla kiinnityskohdilla?

Siis tottakai säädettävä. Vakio paikallaan eli en muuttanut akselin kiinnitys paikkaa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...