Evolavirus Posted August 20, 2016 Posted August 20, 2016 Sain juuri juniksen leimattua ja intoa ajamiseen riittää. Autoon tehty normi alustajutut, flippiolata ja straightaxle conversio. Aurauskulmat säädetty. Auto on kuitenkin aika hirveä ajaa. Mutkiin saa kääntää oikein voimalla ja sitten yht' äkkiä kevenee ja haukkaa. Millä saa paremmaksi? Onko casterit vituillaan? Quote
Essi Posted August 20, 2016 Posted August 20, 2016 Enpäs osaa juuri neuvoa, mutta mulla on samat madallusjutut tehty ja mielestäni oikeinkin hyvä ajaa. Ei vaadi voimaa, ei haukkaa ja menee sinne, mihin haluan. Aluksi ennen aurauksen säätöä, kun oli haritusta, niin silloin toki saattoi tehdä yllättäviä temppuja suorallakin tiellä. Millaiset renkaat sulla on? Onko simpukka, nivelet jne. perusjutut kunnossa? Quote
Evolavirus Posted August 20, 2016 Author Posted August 20, 2016 Renkaat edessä 135/65/15 ja takana 145/80/15 Kaikki osat uusia tai läpikäytyjä. Simpukkaohjaus. Quote
Tanhis Posted August 20, 2016 Posted August 20, 2016 Millaisessas kulmassa raidetangot on ja säädettiinkö auraukset painon kanssa tai ilman. Quote
Anpu Posted August 21, 2016 Posted August 21, 2016 Väittäisin ettei auraukset ole kunnossa, simpukka liian tiukalla, apusimpukka liian tiukka yms. Mulla 165/40-16 edessä ja liikkeessä hyvinkin herkkä, paikallaan joutuu vääntää. Tuntuuko kahnutusta kun tunkkaat etuset ylös? Quote
HBR Posted August 21, 2016 Posted August 21, 2016 Itellä koitettiin niin mittaa aurauksia että montussa vedettiin liinoille akselista alaspäin sen verran kun arviois joustovaraa. Aika paljon kääntyy haritukselle kun raidetangot suunnilleen vaakatasossa ilman kuormaa. Parani kummasti reippaalla aurauksella niin ettei joustotilanteessakaan renkaat mee haritukselle. Quote
Essi Posted August 21, 2016 Posted August 21, 2016 Renkaat edessä 135/65/15 ja takana 145/80/15 Kaikki osat uusia tai läpikäytyjä. Simpukkaohjaus. Kovin on pienet noi sun renkaat. Mulla 165/65 edessä ja 185/70 takana, enkä tuon pienempiä eturenkaita laittaisi. Simpukkaa muistaakseni säädin löysemmäksi silloin ennen, kuin hokasin sen harituksen. Ohjaus sopii nyt niin hyvin mun löysille ranteille, etten ole tullut kiristäneeksi takaisin. Mitä jos kokeilisit lisätä aurausta pikkusen kerrallaan ja testaat välillä? Eikös sitä saa olla melkein niin paljon, kuin mitä renkaat kestävät? Quote
Evolavirus Posted August 21, 2016 Author Posted August 21, 2016 Auraukset täytyy katsoo uudelleen. Niitä ei katsottu kunnon kuorman kanssa. Renkaat on joo aika sirot, mutta mahtuu ainakin pyörimään Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.