Nikladz Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 Alkaa olla henkimaailman hommia, stefa uus, kumitiivisteet uudet ja paperitiivisteet samoin. Aina pikku ajon jälkeen valuu öljynoro.. kyseessä kupla -67 Mikähän neuvoksi? Quote
metake Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 Ja osat 100% varmuudella oikeassa järjestyksessä? Quote
Nikladz Posted October 14, 2016 Author Posted October 14, 2016 Prosenteissa 95% oikein. Täytyy varmaan kerran vielä purkaa ja varmistua että ovat oikein paikoillaan. Stefa on jousen puoli sisäänpäin. Quote
Tanhis Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 (edited) Edited October 14, 2016 by Tanhis Quote
Tanhis Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 Ja tarkista myös ettei tuossa osassa 10 ole uria tai pahoja naarmuja. Quote
x-pj Posted October 14, 2016 Posted October 14, 2016 Onhan mutteri vedetty tarpeeksi kireelle eli 35 kgm tai 350 nm. Jos ei ole momenttiavainta, niin metrin varrella niin tiukkaan kun jaksaa. Käsi- eikä jalkajarru saa olla päällä kiristettäessä, ettei jarrukengat kanita. Quote
Nikladz Posted October 15, 2016 Author Posted October 15, 2016 Aircooledilta tilatut, nämä lienevät ihan ehtaa tavaraa. Täytyy kokeilla vielä tuo että on mutteri tarpeeksi kireällä. Quote
Nikladz Posted October 23, 2016 Author Posted October 23, 2016 Stefa vaihdettu uuden laakerin mukana tulleeseen, tässä kappaleessa luki mukavasti "GERMANY". Samoin uusi holkki, tuo numero 10. ja rikka tuli uusittua, siihenpä se vuoto sitten loppuikin. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.