Jump to content

Kupla kärmespesällä & katsastus.


Guest Mikko Laakso

Recommended Posts

Onko kukaan koskaan saanut hylkypäätöstä syystä että ei lämmönvaihtimia toiminnassa / paikoillaan käärmeenpesän kanssa leimalla?Ei puhku lämmintä ilmaa tuulilasiin.Pakko oli tänne laittaa kun pari tyyppiä sitä mieltä että pitää olla toiminnassa.Luotettava taho & kokemus sanoo että ei tartte olla.

Link to comment

heh laitoksesta oli tuulilasiin matkaa max 5cm ja se ei edes jaksanut puhaltaa huurua poies siitä kohtaa.....

 

nyt huurteen poistosta huolehtii tämä mainio bilteman tuote.

MOOTTORITILAN TUULETIN, KIPINÄSUOJATTU

ABS-muovia. Teho 2800 litraa/min. Liitäntä 3” (76 mm) taipuisaan tuuletusletkuun. Moottori 12V, 3A. Koko: 188x140x140 mm.

Paino: 920 g.Tuotenro: 25831

Link to comment

Kävin itse viime kesänä rekisteröintikatsastuksessa yksityisellä.Olipa ihme touhua?Katsari ei edes iskaritestiä muistanut tehdä.Nosti kyllä kuppelin ylös ja katteli pohjaa,noh aikansa katseltuaan haki hirmu hohtimet ja yritti tunkea niitä olkatappien yms. väliin ?Noh ne ei mahtuneet joten totesi, kait ne hyvät on?No sitten kohta keksi että eihän sulle ole huurun poistoa,kun ei ole niitä muoviputkia jotka menee lämmönvaihtimelta koriin.Sanoin etuluukussa on kun en muistanut laittaa paikalleen.Homma ok sano katsari ja mietti että pyytäskö avaamaan luukun?Täytyy sanoa että kyllä oli omituisin katsastus ja vieläpä rekisteröintikatsastus.Autoon ei juurikaan koskettu.Ainoastaa ajolenkki.Ja sanoin että älä helvetissä revitä kun kone on just tehty ja sisäänajossa.Nätisti ajo ja avas luukun ja sano että on hieno puhdas kone 1200cc kuutioiseksi????

Link to comment

Lämmintä puhaltava huurteenpoisto pakollinen jopa avoautossa jossa ei sivuikkunoita... mulla oli jalkatilassa Bilteman tupakinsytkä "sisätilanlämmitin" 200w ... ei tarvinnu...

Link to comment

Mulla taas oli joskus taannoin talvikuplassa semmonen viritys, että tuli kurkkutorviputki suoraan takapenkin alta tuulilasille ja lämminta piisasi (kynnyskoteloissa "orastavaa" korrosiota). Ei kelvannut katsarille, piti palauttaa alkup. systeemi. No, näin tehtiin ja katsari oli tyytyväinen ja sekin vähäinen huurteen poisto poistettu. Liikenneturvallisuuden nimissä pistin se putken sinne takaisin. Tuli muuten tosi rikollinen olo.

Link to comment
Guest Forsbacka

Mulla on jonkun auton sähköpuhallin pellin alla. Katsastuksessa totesi testilenkin jälkeen vaan, että "oot muuttanu puhaltimen sähkölle". Minä siihen, että "näin tein". Homma oli sillä selvä. On siellä 150W:n edestä lattilämmityskarvaakin siellä putkessa, mutta sitä ei onneksi tarvinnut käydä esittelemään. Valot vähän himmenee, kun sen kytkee päälle. Muusta sitä ei sitten huomaakkaan.

Link to comment
Guest Tuoppi

mun katsari sano et huurteenpoistossa ei ole kysymys lämpimästä ilmasta vaan kylmäilma riittä hyvinja näin ollen kaksi tietokoneen laitetuuletinta hoitaa hommaa mukavasta ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...