KimmoH Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 2 hours ago, mikko k said: Valintoja, valintoja ja liikaa vaihtoehtoja.. 😊 Edit. Tuota mulla on myös sylinterien ja lohkon väliseen tiivistykseen, toimii sielläkin. Tätä meinasinkin seuraavaksi kysyä 😉 Kävin IKH:lta hakemassa tuubin 5980:aa ja eikun testaamaan. 1 hour ago, Matti-Pekka said: Tuo on ollut kyllä hyvä aine tuo Form-A-gasket 3:nen , ja pitää hyvin...ajattelin seuraavan kerran "purkittaa" sitä muoviseen "lääkeruiskuun" jolloin sen annostelu olisi hallitumpaa kun tuolla omalla sudilla läträäminen. Tuo on vaan ollut pahuksen luotettava mönjä ja kokeilu uusiin tuotteisiin saattaa teettää taas pirusti hommoo... Toi ruisku voiskin olla hyvä idea Form-A-gasketille. Itse olen levittänyt tuota sellaisilla pienoismalli maalien sudeilla ja silti onnistun aina sotkemaan jokapaikan 😄 1 Quote Link to comment
tolvana Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Loctiten 5922 lienee kokolailla samaa ton form-a-gasketin kanssa mut huomattavasti mukavampi käyttää kun on tuubissa. Ja hyvin on silläkin ölpät sisällä pysyneet. Quote Link to comment
KimmoH Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Mikon suosittelema 5980 oli huomattavasti näppärämpää ja siistimpää käyttää kuin Form-A-Gasket. Pikkuisen joutui liimailun jälkeen siivoilemaan ympäristöä mutta tällä hetkellä katselen täysin puhtaita käsiä, joten parannusta tapahtui huimasti 😆 Form-A-Gasketille kyllä on edelleen paikkansa paperitiivisteiden kaverina mutta metalli-metalli kohteisiin ja pulttien/mutterien kantoihin menee jatkossa 5980. 2 Quote Link to comment
JuhaR Posted December 1, 2020 Share Posted December 1, 2020 VW öljypohjan liimaukseen tarkoitettu tiivistesilikoniliima on parasta mitä tähän mennessä oon kokeillut, saa Laakkosilta ym. VW-firmoista,, pitää jopa -61 brittipyörän ensiovetokopan tiiviinä, ja se on jo paljon. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts