MESIKÄMMEN Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Pallokeula -73, typ-1 koneella. Autossa on jarrutehostin, joka saa alipaineen vakioimusarjalta. Suunnitteilla olisi vaihtaa koneeseen tuplakaasarit. Miten olette toteuttaneet jarrutehostimen alipaineen nurkkatuplamuutoksessa? Quote Link to comment
son`der buzz Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Mä otin vain toisesta imusarjasta ( vasemmasta ) ulosoton. Imusarjassa oli paikka johon sai tehtyä kierteet ulosotolle. Ei ehkä niin tehokas kun jos ottais molemmista mutta hyvin toimii näinkin. Kun auton laittaa käymään jarru pohjassa huomaa kun alipaine vaikuttaa. Kone on tässä palliksessa 1800cc Typ-1 Quote Link to comment
Paadre Posted January 28, 2018 Share Posted January 28, 2018 Mulla on molemmista imusarjoista lähtö, siitä kohdasta mistä ne ei ole vielä jakaantunut. Koneena 1,7 (ilmeisesti vakio, en tarkkaan tiedä). Quote Link to comment
Heebah Posted March 11, 2018 Share Posted March 11, 2018 Mulla kanssa vasemmasta imusarjasta lähtö ja hyvin tuntuu riittävän tehostimelle. Kone 1,8l 356-teollisuusmoottori Zenith NDIXillä. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Mulla ei oo tehostimelle alipainetta ollenkaan koska kys. tehostin falskaa. Ei oo miuta haitannut mutta vieraskuskeja ens alkuun ihmetyttää. Valitusta heräsi hieman Belgiassa kun laskeuduttiin jotain rinnetietä pitkin Spa:n hollille. Quote Link to comment
Urbantoy Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Puava, tuskin yhtä mielenkiintoista komenttia tuli ku Rohmu laskeutu aikanaa BC:hen jälkeen yhtä rinnettä alas.. Silloin lälläri huusi punasena että "vittu tästä katos jarru" ku rumpujarrut kiillottu ja rinnelaskua oli vielä jonkun matkaa.. mutta alas pääsi ja matka jatku :-) 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.