Guest Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 niin noita olisin nyt vailla, aurausta? haritusta? vai nollaa eli suoraan?? on meinaa pirun rasittava ajettava tällä hetkellä! kirjoistani ja kansistani ei silmään pistäny! Quote Link to comment
Guest Jarkko Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Rasittava ajettavuus kuuluu asiaan mutta oikee säätö tais olla pari-kolme milliä haritusta. Kirjat kotona ja reissu edessä, tarkastan oikeet luvut maanantaina. :) Quote Link to comment
Guest Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 ei ollu edellinen pallo rasittava ajaa,eikä tämäkään kun saa kulmat oikeen ja väljät pois!! nyt säädetty 0 toleranssiin. ja eikös kuplassa myös hieman auraa,eli viekkaisin hieman aurausta palloonkin kun molemmis kone on takana!!(toiselta foorumilta tullu sen suuntaisii viestejä) Quote Link to comment
Racing Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 Menee kun juna kiskoilla pallokeula kun etupää on kohdallaan ja hyvät renkaat alla. Ei ollenkaan rasittava ajaa,paitsi rajussa sivutuulessa... Quote Link to comment
joksa Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 bentley sanoo: total toe with wheels not pressed: +15' +- 15' or 0.0 to 3.3 mm total toe with wheels pressed: +5' +- 15' pressue applied to wheels: 15 +- 3 kg Quote Link to comment
metake Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 Hyvä nyrkkisääntö on, että etuvetoisissa haritusta ja takavetoisissa aurausta. Normaaliajossahan pyörien tulisis olla suorassa ja etuvoiteoinen "vetää" pyöriä aurauksen suuntaan ja takavetoinen "työntää" niitä haritukselle, eli tätä koetetaan kompensoida. Sitten on taas tietysti automerkkikohtaiset erikoisuudet... Mutta jos en oikeita arvoja tietäisi, niin ite laittaisin 0,5 - 1 mm aurausta takavetoiselle ja 0 - 0,5 mm haritusta etuvetoiselle, siitä on hyvä lähtee :) Quote Link to comment
Guest Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 no renkaat on uudet ja säädetty niin eiköhän oo ihan ok ajaa ja varmasti tää on sivutuulessa normi kleipparia hieman arempi kun on tuo kattokorotus lisänä. Quote Link to comment
-AP- Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 Häkellyttävä vaikutus auton suuntavakavuuteen ja tuulikiemurteluun on takajousituksen kumiheloilla. Jos/kun takapyörien auraus pääsee vaihtelemaan muutaman sentin liikkeellä, niin varmasti on kamala ajettava. Ja käsi pystyyn, kuka on viime aikoina vaihtanut tai edes tarkistanut noiden kumidonitsien kuntoa kakkos- tai edes ykköstyypissään ...? Quote Link to comment
-tipi- Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 _o/ <-kaikista kolmesta tsekattu tai vaihdettu uusiin. Quote Link to comment
Guest Jarkko Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 bentley sanoo: Haynesissä käytännössä samat luvut, väistin muurin. Vaan enpä taida jaksaa tarkastaa mitä tuli viimeks laitettua. Pysyypähän kuski hereillääää.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.