Guest Timo Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Oletteko silottaneet rälläkällä säätöpalojen hitsaussaumat akseliputken tasalle? Vai meneekö katsastuksesta läpi vaikka saumat ovatkin näkyvissä? Quote Link to comment
Sakke Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Periaatteessa homemade akselit on laittomia. Mut paremmin luulis menevän tehastekosesta jos saumat silottaa. niin ja katsastajasta riippuu aika paljon. Quote Link to comment
Guest MR Manny Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 mulle on opetettu ettei missään nimessä saa silottaa saumoja Quote Link to comment
mikan Posted July 13, 2006 Share Posted July 13, 2006 Ainakin siinä yhdessä meksikolaisessa joka mulla aikoinaan oli, niin siinä oli saumat näkyvissä ja rumat olikin. t. Mika Quote Link to comment
JaniM Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Miksei saa siloittaa? Jos kunnolla hitsattu niin voi tasalle hioa, koska yhtä vahva edelleen. Luujuus on sama kuin hitsattavan materiaalin paksuus. Mutta hyvä saumahan on likipitäen tasanen. Quote Link to comment
Guest Variant Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Miksei saa siloittaa? Jos yrittää kusettaa katsuria väittämällä itsetehtyä säätöakselia tehdastekoiseksi, luulisin, että kantsii jättää saumat siloittamatta, sillä tehdastekoisessakaan ei ole siloitettu. Quote Link to comment
JaniM Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Niin Aviksiahan ei silotella. Mut ne missä katkaistaan putki kokonaan ja laitetaan väliin ne säätöpalat. Quote Link to comment
Guest Sami W Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Kuinkas tarkaa tuon akselin kanssa sitten on? Mulla on puman akseli edessä, joka hankittu joskus 3 vuotta sitten HC:ltä. Ei taida enää mitään kuittia olla tallessa. Quote Link to comment
Fileas Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Siloittaa paksulla kerroksella massaa :P Quote Link to comment
Guest Sami W Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Edessä on siis jossain vaiheessa rekisteröintikatsastus. Ei tuo massa taida oikein auttaa jos pitää jollain todistaa tehdastekoiseksi. Quote Link to comment
Roope Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 teet hintalapun jossa lukee "puma säädettävä etuakseli 300e " ja sit roikkuuun rautalangalla etuakseliin :) Quote Link to comment
Guest Tuoppi Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 mä sain apuja HC:lta aikoinaan kun katsari kysy akselin alkuperää. katsari soitti HC:lle ja kysy miten asia on ja homma tuli hoidettua :) Quote Link to comment
Recommended Posts