Jump to content

Homemade madallusetuakselista

Guest Timo

Recommended Posts

Posted

Oletteko silottaneet rälläkällä säätöpalojen hitsaussaumat akseliputken tasalle? Vai meneekö katsastuksesta läpi vaikka saumat ovatkin näkyvissä?

Posted

Periaatteessa homemade akselit on laittomia. Mut paremmin luulis menevän tehastekosesta jos saumat silottaa. niin ja katsastajasta riippuu aika paljon.

Guest MR Manny
Posted

mulle on opetettu ettei missään nimessä saa silottaa saumoja

Posted

Ainakin siinä yhdessä meksikolaisessa joka mulla aikoinaan oli, niin siinä oli saumat näkyvissä ja rumat olikin.

t. Mika

Posted

Miksei saa siloittaa? Jos kunnolla hitsattu niin voi tasalle hioa, koska yhtä vahva edelleen. Luujuus on sama kuin hitsattavan materiaalin paksuus. Mutta hyvä saumahan on likipitäen tasanen.

Guest Variant
Posted
Miksei saa siloittaa?

Jos yrittää kusettaa katsuria väittämällä itsetehtyä säätöakselia tehdastekoiseksi, luulisin, että kantsii jättää saumat siloittamatta, sillä tehdastekoisessakaan ei ole siloitettu.

Posted

Niin Aviksiahan ei silotella. Mut ne missä katkaistaan putki kokonaan ja laitetaan väliin ne säätöpalat.

Guest Sami W
Posted

Kuinkas tarkaa tuon akselin kanssa sitten on? Mulla on puman akseli edessä, joka hankittu joskus 3 vuotta sitten HC:ltä. Ei taida enää mitään kuittia olla tallessa.

Guest Sami W
Posted

Edessä on siis jossain vaiheessa rekisteröintikatsastus. Ei tuo massa taida oikein auttaa jos pitää jollain todistaa tehdastekoiseksi.

• 2 weeks later...
Guest Tuoppi
Posted

mä sain apuja HC:lta aikoinaan kun katsari kysy akselin alkuperää. katsari soitti HC:lle ja kysy miten asia on ja homma tuli hoidettua :)