Kurre Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Niinpä tuli Urtsi 2006 saatettua päätökseen. Kosteahkossa tuulessa alkanut kilpailu oli tasaväkisempi kuin koskaan. Keskeytyksiä normaali määrä, joskin yllättäviäkin suorituksia nähtiin. Jälleen kerran onnettomuuksilta vältyttiin. Kiitos siitä kaikille osallistujille. Järjestelyt onnistuivat allekirjoittaneen mielestä kohtuullisesti. Vaikkakin aikataulut menivät hieman pieleen. Parannettavaa seuraavaan vuoteen riittää. Kiitokset kaikille järjestelyissä auttaneille. Ilman teitä ei Urtsia olisi mahdillista järjestää. Terv. Kurre "Herra YliTuomari" Quote Link to comment
JaniM Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 TaMiKe kiittää järjestäjiä taasen hyvästä tapahtumasta. Tänä vuonna päästiin ihan ajamaan kunnolla, 35 kertaa enemmän kierroksia kuin viime vuonna. Sytkäongelma vaivasi parin tunnin ajan, mutta tulihan sekin kuntoon, iso kiitos AIRCOOLED.FI Tompalle, jolta saimme uudet kilkkeet. Tämän jälkeen päästiin ajaan kunnolla ja paras kierrosaika tais tippuu vikalla kiekalla 1:49 ja rapiat. Joten ensi vuonna pyritään ajaan koko kuusi tuntia, ilman isompia ongelmia. Ai niin Motturille iso kiitos kans puolan johdon lainasta, jos haluut takas sen niin yhteyksiä mulle niin tulee postissa takas, sekä kiitos henkilölle joka lainas venakoppia. Quote Link to comment
Guest Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 ISOIN KIITOS KURRELLE, SOOT OIKEESTI KORVAAMATON. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Kiitos puolestani myös kaikille järjestäjille. Ajamassa piti olla, mutta perjantai illan heikko olo, ja seuraavan yön oksentaminen - housuun paskominen ei oikeen edesauttanut ajamaan tulemista. Paikalla kuitenkin selvisin käymään ja viihdyin jopa puoltoista tuntia jonka aikana ajoin 2 kierrosta turva-autolla. Sitten takaisin kotiin oksentamaan. Olo edelleen sama... Perkales. Quote Link to comment
Guest Toni I Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Kiitoksia järjestäjille hienosta tapahtumasta. Meillä oli pieniä teknisiä ja aikataulullisia ongelmia ;-). Viime vuonna saimme ajettua tunnin, tänä vuonna pääsimme yhden kierroksen. Eli parannettavaa jäi Kemoraan. T:Toni I/T(urbo)-team Quote Link to comment
Guest kdf Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Jep, kiitokset kaikille. Tänvuotinen urtsi oli ehdottomasti paras. Kuskit on kehittyny kuten autotkin. Sääntömuutosten takia (katurenkaat) ajo oli entistä näyttävämmän näköisiä kun ajettiin enemmän sladissa. Hauskaa oli. Terveisin Bogeyteam 2, eli auto #4 (se nopeempi bogeyauto). Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Kiitosta vaan järjestäjille ja ajoharjoittelukunppaneille! Pienellä järjestysporukalla oli saatu aikaan taas mahtava ajoharjoittelupäivä! Harmittava tönärin suojaputken repeäminen katkaisi meidän harjoittelun. Sinällään kumma vika kun ei ne meidän leveähkössä koneessa nyt pohjaakaan, siellä ei ole juurikaan painetta eikä oikein mekaanista rasitustakaan. Autot oli tosiaan kehittyneet melkoisesti viime vuodesta, kun keli kuivi niin kovaahan sitä ajettiin. Katsastus sujui hyvin ja turvallisuus- ym. varusteisiin kiinnitettiin asiaankuuluva huomio! Meillä paras kierrosaika parani merkittävästi viime vuodesta, vaikka ei ollut edes kovimmat rattimatit puikoissa eikä varsinaisesti huippukierrosta yritettykään. Ohittelemaankin päästiin, ja paras kierrosaikamme 1.44.95 takasi sen että ohittamisestakin päästiin nauttimaan. Varikkotyöskentelykin oli sekä vähäisempää että ripeämpää eri tiimeillä kuin viime vuonna! Kahden viikon päästä Kemorassa nähdään taas... silloin ei repeä enää suojaputket... DWL:n puolesta kiittäen, Puavo @ dwl Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Rymstigers team myös kiittää järjestäjiä, vaikka lippumiehistä ja järjestysmiehistä oli kuulemma pulaa, niin harjoitusajot toimi loistavasti eikä porukan vähyyttä huomannut. Oli mukava pöristellä radalla ja autokin toimi hyvin, joskin jarrut väsyivät aikalailla. Quote Link to comment
WESTY Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Puhallintehtaan Pojat kiittää ja kumartaa.Hauskaa oli auto pelasi alustan osalta sateella todella hyvin,kun sade loppui alkoi alusta vähän taipua. Moottori ei oikein säväyttänyt,kierrokset jolla oli vetoa 1500kier.(3000-4500). ennen kemoraa pitäis ratkoa tota ongelmaa. ja sitten ei kellään kuvia sattuis olemaan,laittakaa johonkin esille. T.PETE. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.