askis Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Onko tietoa mistä saa type 3 -73 etujarrusettiä? Koko setti hakusessa.. onko yhteensopiva muiden ilmajäähyjen kanssa jolloin haku helpompaa.. Quote
kari kittilä Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 https://www.csp-shop.com/en/wheels-brakes/brake-rotor-front-407-075-113-11428c.html https://www.csp-shop.com/en/wheels-brakes/brake-calipers-type-3-72-73-and-411-69-72-615-105-311b-22728a.html Quote
askis Posted March 26, 2019 Author Posted March 26, 2019 Kiitos tästä, csp vastasi tänään, että eivät pysty toimittamaan, etujarrulevyt löytyy. Tarvitsisin koko setin. Hello, Csp:n vastaus: thanks for your mail. The front-brake-calipers are currently not available. Quote
JM Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Sinne kyllä käy kuplan satula. On muutan millin pienempi mäntä, eroa ei huomanne. Hinta halvimmillaan 70 kappale. Quote
-AP- Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Eikö '73 ole jo sillä 'isommalla kiinnityspulttijaolla' eli Nelkun satula? Quote
askis Posted March 26, 2019 Author Posted March 26, 2019 Jos oikein olen ymmärtänyt niin tämä se olisi: https://www.csp-shop.com/en/wheels-brakes/conversion-kit-to-disc-brake-vented-498-000-4130-10773d.html oma seissyt 30v ja elvytys ei taida onnistua.. Quote
vwagen Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Niinkuin AP totesi,-73:nen on isoilla jarruilla(tyyppi nelosen). Quote
-AP- Posted March 27, 2019 Posted March 27, 2019 Joo tämä isompi satula, Typ 4 -autoista etsimään kunnostuskohteita jos omat ei aukea (kannattaa yrittää). Tiivistesarjoja? https://www.csp-shop.com/en/wheels-brakes/brake-calipers-type-3-72-73-and-411-69-72-615-105-311b-22728a.html Quote
askis Posted March 27, 2019 Author Posted March 27, 2019 Jep, pitää alkaa tutkimaan tarkemmin.. tiivistesarjoja näyttäisi olevan tarjolla. yllättävän hankala löytää tuohon malliin osia, ja jos löytyy niin hinnat melkoisen suolaisia. Peltiosia löysin lopulta mukavasti Saksasta. Tämä on taas niitä helpolla ajoon projekteja.. eli lopulta vähän kaikki jotenkin uusiksi. Quote
-tipi- Posted March 27, 2019 Posted March 27, 2019 (edited) M10x1 kierteinen rasvanippa vaan OEM satulaan letkun paikalle ja prässillä rasvaa sisään, niin lähtee männät liikkeelle. Pidä nipan puoleista mäntään paikallaan vaikka liimauspuristimella, jos se lähtee ensin. Pumppaa toinen mäntä ensin pois, sitten satula halki, väliin vaikka ohuet peltilätkät että saa kanavat toiselle puolen tukkoon, ja sitten pumppaa rasvalla nipan puoleisen männän ulos. Eikö varhaisempienkin kolkin satuloiden kiinnityspulttien reijät ole leveämmällä kuin Kuplassa? Eli Kuplan satula ei Kolkkiin kävisi laisinkaan. Muistelisin näin, kun olen vain '66-'69 Kolkin levyjarruja kunnostellut. Edited March 27, 2019 by -tipi- typo Quote
askis Posted March 28, 2019 Author Posted March 28, 2019 Hyvä tietää, koitan elvyttää noita vanhoja ensin. Quote
-AP- Posted March 28, 2019 Posted March 28, 2019 On 3/27/2019 at 11:11 AM, -tipi- said: Eikö varhaisempienkin kolkin satuloiden kiinnityspulttien reijät ole leveämmällä kuin Kuplassa? Eli Kuplan satula ei Kolkkiin kävisi laisinkaan. Muistelisin näin, kun olen vain '66-'69 Kolkin levyjarruja kunnostellut. Kyllä vanhakorisen Kolmosen satulan kiinnitys on sama kuin Kuplassa, eli voi käyttää 'ristiin', männässä muistaakseni 2 mm ero. Kuplaanhan saa 'isommat jarrut' kohtuuhintaan Kolmosen satuloilla ja takajarruilla. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.