Jump to content

Vesin sisään


Guest mlaivo

Recommended Posts

Mistä tulee Volsuun vesi sisään. Onko kellään samanlaista ongelmaa ollut.

Vettä vaan sateella ilmantuu lattialle.

 

Mulla sama ongelma, apukuskin puoleinen takajalkatila alkaa lainehtia kun kuplalla ajelee sateessa, parkissa jos seisoo niin ei tule vettä sisään. Lämpöputket ehjät ja kiinni sorsissa, eli ei tule sieltä. Ja piru vie Mito, ei ole laho, katsastusmieskin sanoi että "oho, ompa hitsattu paljon" :D

Link to comment
Guest Mika Raussi

Pyöränkaaressa ei tarvii olla iso reikä mistä vettä tulee melko pirusti ajossa sisään. Parkissa seistessä tullutta vettä vois joku ikkunantiivisteistä syyttää, mutta ikkunan tiivisteethän ei ovilasissa koskaan pidä täydellisesti ja siks pitääkin olla oven alareunassa reijät auki ja ovipahvin alla se muovi tallessa.

Link to comment
Guest Raggare

etuluukutiivariki kai jonkulainen vuotokohta ku ykski kupla lirautti kiihytykses polville vedet jostai välistä :D

ei ollu suotta siin autos aina äyskäri mukana ku vesisateen jälkee lattial pari senttii vettä :C

Link to comment
Jooa en osaa sanoa. Katsastuksessa kaikki ok Vettä vaan ilmantuu takapenkin jalkatilaan myös mulla Kupla on vm-59

 

No ei sitä mistään ilmaannu vaan kyllä se jostain vuotaa sisään. Pari erilaista tapaa paikantaa asia:

- Nopeampi tapa on tarkastaa kaikki tiivisteet systemaattisesti ja etsiä todennäköinen kohta. Ellei ole ilmeistä kohtaa löydy, ota penkit ja matot pois, kiipeä itse vaunun sisään ja joku toinen painamaan letkulla vettä auton päälle/alle/sivulle.

- Hitaampi tapa on arvuutella asiaa täällä.

 

Tämä vain minun 0.02€...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...