Jump to content

Mistä lukko irs-laatikkoon?


Guest Toni Jokilehto

Recommended Posts

Jepjep, tiedoksi, että Aircooled.fi on Quaifen edustaja suomessa ja että meitin kautta saa nuo perät järkevään hintaan.

 

Tähän mennessä vain jälleenmyyntisopimus on tehty ja yksi alustava tilaus on sisällä mutta sitä ei ole vielä toimitettu, koska Quaife vaatii tietyn määrän tilaamisen ennen jälleenmyyntihintojen astumista voimaan.

 

Huomasin juuri, että muut Quaife perät oli vielä sivuillamme siirtämättä oikeaan kategoriaan, nyt se näyttää siis tältä:

 

http://aircooled.fi/shop/index.php?categoryID=330

Link to comment

Nyt voi tulla pekkaa ja penaltia mutta mun mielestä tuo rataslukko sopii paremmin radalle kun tähän mun juttuun. Helvetin laadukas kökkäle on mutta ominaisudet ei ole mun mieleen. Levylukkoa kaipaillaan... onko sf ainoa vaihtoehto? Eikä fitty maksa paljoo :(

Link to comment

VarusTommi

Voin kokemuksesta sanoa että jos AC hinnat on 901 lukolle tuota luokkaa, niin ei todellakaan kannata viritellä mitään omia import kuvioita. Omani oli "itse kannettuna" suunnilleen saman hintainen. Ja tutkin kyllä netistä halvimman paikan josta ostaa. Ja vielä pieni vinkki, ei kannata uskoa joidenkin keskustelupalstojen kimppatilauksien toteutumista/hintaa kyseisille tavaroille.

Osta AC:ltä ja jätä vaiva toiselle Tommille.

Tai osta mun auto niin saat quaiffin siinä ohessa!

 

Mika

Link to comment

niin tarkoitin tuottamisella muuta kuin importtia....

 

mutta hyvä tietää, että moinen kapistus löytyy ihan suomen kielellä tilaamalla sitten joskus jos on tarve. (nyt on suurempi tarve vaikka 911-mallin nokkakappaleelle ko. askiin)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...